اجتماعی

هفته ناجا| قوه قضائیه در برخورد با اخلالگران حامی ناجا است

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ – ۱۲:۱۶ هفته ناجا| قوه قضائیه در برخورد با اخلالگران حامی ناجا است

فرمانده ناجا گفت: امروز نیروی انتظامی برای آسایش مردم در جامعه با اخلالگران نظم و امنیت با اقتدار برخورد می کند که قوه قضائیه در این زمینه حامی ناجا است.

هفته ناجا| قوه قضائیه در برخورد با اخلالگران حامی ناجا است

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار "حسین اشتری" در آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانباران ، آزادگان، رزمندگان و فرماندهان شاخص و پیشکسوت ناجا‌ ‌‌گفت: حلول ماه ربیع الاول و همچنین هفته ناجا را خدمت تمامی همکاران تبریک عرض می کنم ؛ امیدواریم که تا پایان این هفته بتوانیم خدمات مضاعفی را به مردم عزیز ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه انصافا نیروی انتظامی محل بسیار خوبی برای خدمت کردن است، عنوان کرد: امروز به حول و قوه الهی و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و همت فرماندهان و مدیران هماهنگی خوبی در نیروی انتظامی وجود دارد و امور به خوبی پیش می رود، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب و اجرایی شدن منویات مقام عظمای ولایت فاصله داریم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: امیدواریم با لطف و عنایت الهی، همت همکاران و تکنوژلوی های روز مسیر پیش رو را در رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی با سرعت و دقت بیشتری طی کنیم؛ انصافا در این زمینه نیروی انتظامی تاکنون نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پلیس امروز ضمن انجام وظیفه ذاتی خود (حفظ نظم و امنیت و دفاع از جان و ناموس مردم) در کنار مردم در حال خدمت رسانی است؛ مقام معظم رهبری درباره نیروی انتظامی فرموده اند:"ناجا یک ویژگی دارد و آن این است که یک نهاد خدمتی و خدمتگزار است" ، که این امر باعث افتخار برای ما است و بایستی در راستای ارتقاء آن بیش از گذشته تلاش کنیم.

سردار اشتری به نقش ناجا در دوره شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در این دوره نیروی انتظامی از همان روزهای اول با تمام ظرفیت ورود پیدا کرد و در برخورد با مفسدان و اخلالگران ، مدیریت فضای مجازی ، تجهیز بیمارستان ها برای پذیرش بیماران کرونایی و … به خوبی وظایف خود را انجام داد.

وی ادامه داد: امروز نیز نیروی انتظامی برای آسایش مردم در جامعه با اخلالگران نظم و امنیت با اقتدار برخورد می کند که بحمد اله قوه قضائیه نیز در این زمینه حامی ناجا است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با بیان اینکه امروز در مراسم صبحگاه ناجا (همزمان با هفته نیروی انتظامی ) آیت الله "سید ابراهیم رئیسی " رئیس قوه قضائیه حضور داشتند عنوان کرد: امیدواریم بیانات ایشان باعث تقویت روحیه همکاران ما و بهتر انجام شدن ماموریت ها در نیروی انتظامی شود.

سردار اشتری گفت: ناجا با اقتدار توام با رأفت و مهربانی، عقلانیت و هوشمندی امور خود را پیش می برد البته موانعی نیز وجود دارد که تا حدودی مرتفع شده است.

فرمانده ناجا به موضوع معیشت کارکنان و اهمیت آن نیز اشاره و عنوان کرد: در تمامی دوره ها موضوع معیشت کارکنان از اولویت ها بوده که بحمداله تاکنون نیز کارهای مطلوب و چشمگیری انجام شده و امیدواریم بتوانیم با ظرفیت های موجود حداقل امکانات را برای همکاران منظور کنیم.

وی خاطر نشان کرد: خوشحال هستیم که امروز در خدمت شما خانواده های معزز شهدا، پیشکسوتان و جانبازان هستیم؛ یکی از برنامه های خوب نیروی انتظامی در این هفته دیدار و تکریم از این عزیزان گرانقدر است.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه ما امیدوار به نصرت الهی هستیم خاطر نشان کرد: ان شاء الله دعای خیر مقام عظمای ولایت و همچنین خانواده معزز و گرانقدر شهدا ،جانبازان و ایثارگران تسهیل کننده راه دشوار پیش روی ما باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن