سیاسی

همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی یا شماره ملی و ماسک در شعب اخذ رای الزامی است

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۰۸:۵۴ همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی یا شماره ملی و ماسک در شعب اخذ رای الزامی است

از ساعت ۸ صبح امروز انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۰ حوزه انتخابیه به مدت ۱۰ آغاز شده است و رای دهندگان باید به همراه خود شناسنامه، کارت ملی یا شماره ملی و ماسک داشته باشند.

همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی یا شماره ملی و ماسک در شعب اخذ رای الزامی است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، از ساعت ۸ صبح امروز انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۰ حوزه انتخابیه به مدت ۱۰ آغاز شده است

همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی، ماسک، خودکار شخصی و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام مراجعه به شعب اخذ رای ضروری است.

این انتخابات در حوزه های انتخابیه «لنجان»، «سمیرم»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره»، «اهواز، باوی، حمیدیه و کارون»، «زنجان و طارم»، «بیجار»، «کرمانشاه»، «اسلام آباد غرب و دالاهو» و «کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان» شروع شده است.

طبق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به حذف حوزه انتخابیه میانه از گردانه انتخابات، ۱۰ نماینده از میان ۲۰ نفر از نامزدهایی که بیش‌ترین آراء را در مرحله اول کسب کرده‌اند انتخاب خواهند شد و در این مرحله از انتخابات حد نصابی برای آراء بدست آمده وجود ندارد و هر کس که بالاترین رای را بدست آورد راهی بهارستان خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن