سیاسی

همه جریانات سیاسی باید در انتخابات 1400 برای اقتدار ملی نقش آفرینی کنند

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ – ۱۶:۵۵ همه جریانات سیاسی باید در انتخابات 1400 برای اقتدار ملی نقش آفرینی کنند

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت گفت: ایران در ۱۴۰۰ وارد یک مرحله جدیدی از زندگی در عرصه بین المللی قرار می‌گیرد و طبیعی است همه جریانات سیاسی به توان فکری و عملی خودشان برای اقتدار ملی باید نقش آفرینی کنند.

همه جریانات سیاسی باید در انتخابات 1400  برای اقتدار ملی نقش آفرینی کنند

محمد جواد محمدی نوری دبیر جبهه پیشرفت و عدالت با اشاره به دعوت جامعه روحانیت مبارز از گروه های مختلف سیاسی برای تحقق وحدت و انسجام در راستای تقویت فضای همدلی و بازپروری نیروهای انقلاب گفت: تشکیل کمیته های اجرایی شورای وحدت چند هفته ای است که در دستور کار قرار گرفته است و فکر می‌کنم اگر گروه های همسو با شورای وحدت به جمع بندی برسد در انتخابات ۱۴۰۰ فصل نوینی از فضای سیاسی برای کشور پدید خواهد آمد.

نوری با اشاره به اینکه برای وحدت حداکثری باید از خودمحوری عبور کرده و تقابل با یکدیگر را به اختلاف حداقلی برسانیم، افزود: اگر دلمان به حال مردم و انقلاب و آرمانهای شهدا می سوزد باید اختلافات را کنار بگذاریم.

وی گفت: انشالله هر کاری میکنیم سرانجامش رضایت ملت باشد و قطعا برای برون رفت از مشکلاتی که زندگی مردم را تلخ کرده باید همگی فداکاری کنیم و کاستی های موجود را در آینده رفع کنیم.

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت با اشاره به اینکه در شرایط فعلی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت با ۲۵ حزب سیاسی به شورای وحدت اصولگرایان پیوسته گفت: تلاش همه دوستان بر این است تا با وفاق و همدلی فضای بی اعتمادی کشور را تغییر دهیم و تا جایی که که ممکن است از بدسلیقگی دوری کنیم تا مظهر شکل گیری یک اتفاق نو باشیم.

محمدی نوری تاکید کرد: ایران در ۱۴۰۰ وارد یک مرحله جدیدی از زندگی در عرصه بین المللی قرار می‌گیرد و طبیعی است همه جریانات سیاسی به توان فکری و عملی خودشان برای اقتدار ملی باید نقش آفرینی کنند.

وی تغییرات اساسی در نگاه جامعه روحانیت برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت جوانان در مسئولیت‌های اجرایی کشور را نیز یک نقطه مثبت و برخوردار از ژرف نگری این جریان برای عزت نظام اسلامی دانست.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن