اجتماعی

همکاری مشترک شهرداری تهران و منابع طبیعی/ارتقا خدمت رسانی به مراجعان 5 پارک جنگلی

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۷:۱۹ همکاری مشترک شهرداری تهران و منابع طبیعی/ارتقا خدمت رسانی به مراجعان 5 پارک جنگلی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از همکاری مشترک شهرداری تهران و منابع طبیعی جهت ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در 5بوستان جنگلی خبر داد.

همکاری مشترک شهرداری تهران و منابع طبیعی/ارتقا خدمت رسانی به مراجعان 5 پارک جنگلی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، نشست مشترک معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران پیرامون بررسی و حل موضوعات مشترک فی مابین با حضور مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، حیدریان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران،رحمان زاده، شهردار منطقه 13،معاونین خدمات شهری مناطق 1،4،5،13 و22 و… برگزار و در خصوص موضوعات مرتبط و چگونگی اجرای تفاهم نامه تبادل شده فی مابین شهرداری و منابع طبیعی بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه حیدریان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران انتظارات و درخواست های خود را از شهرداری تهران در خصوص این طرح مطرح کرد و گفت: با این اقدام حجم فضای سبز شهر تهران برای استفاده عموم شهروندان افزایش خواهد یافت و طبق مفاد تفاهم نامه فی مابین شهرداری و منابع طبیعی نگهداری، حفاظت، حراست و بهره برداری از این عرصه ها از سوی اداره کل منابع طبیعی به شهرداری تهران واگذار خواهد شد.

وی در این نشست بر تهیه کتابچه طرح و اصلاح طرح ها و نقشه های ارسالی از سوی منابع طبیعی به مناطق مذکور تاکید کرد.

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز در این جلسه گفت:در راستای امضاء تفاهم نامه فی مابین شهرداری تهران با اداره کل منابع طبیعی و وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر تحویل 22هزار هکتار از فضاهای سبز به شهرداری تهران برای استفاده عموم شهروندان با حفظ مالکیت دولت، شهرداری تهران و منابع طبیعی همکاری مشترکی را جهت ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در 5بوستان جنگلی انجام خواهند داد.

وی در تشریح روند اجرای این طرح گفت: در ابتدا طرح‌هایی در قالب دفترچه و کتابچه بهره برداری در هر کدام از نقاط تعیین شده در این مناطق توسط شهرداری تهران به اداره کل منابع طبیعی ارائه و پس از انجام بررسی های لازم از سوی این اداره کل و تایید، شهرداری پروژه های خود را در این فضاها اجرا خواهد کرد.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: این طرح یکی از مهم ترین اقدامات ما برای اجرا محسوب می شود که در چارچوب مفاد تفاهم نامه فی مابین شهرداری تهران و اداره کل منابع طبیعی انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: اقدامات مقدماتی این طرح در بوستان های نیلوفر، سرخه حصار،گلاب دره،کهف الشهداء و آبک به اتمام رسیده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در این بوستان های جنگلی افزایش خواهد یافت.

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید، جانمایی پروژه های پیشنهادی منطقه در نقشه،اصلاح نقشه و تهیه دفترچه طرح پارک های جنگلی تلو و لویزان ،یاس فاطمی ،پارک کوهسار، پارک جنگلی چیتگر،لتمان و خرگوش دره نیز در موعد مقرر به پایان رسیده و پس از آن جهت بازبینی به اداره کل منابع طبیعی ارسال شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن