اقتصادی

واردات نفت هند در دسامبر 2020 رکورد سه سال گذشته را زد

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ – ۰۰:۴۵ واردات نفت هند در دسامبر 2020 رکورد سه سال گذشته را زد

واردات نفت خام، هند به عنوان سومین , واردکننده بزرگ نفت در جهان در ماه دسامبر 2020 به بالاترین رقم در تقریبا سه سال گذشته رسید.

واردات نفت هند در دسامبر 2020 رکورد سه سال گذشته را زد

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، واردات نفت خام، هند به عنوان سومین واردکننده بزرگ نفت جهان در ماه دسامبر 2020 به بالاترین رقم در تقریبا سه سال گذشته رسید.

بر اساس این آمار، واردات نفت خام هند در دسامبر 2020 در مقایسه با ماه نوامبر 29 درصد افزایش یافت و به بیش از 5 میلیون بشکه در روز رسید؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه 2019 نیز 11.6 درصد رشد کرد.

هم‌زمان، آمارهای وزارت نفت هند نشان داد که تقاضا برای سوخت در این کشور، چهارمین ماه متوالی افزایشی را در ماه دسامبر ثبت کرده است که بالاترین رقم از فوریه 2020 به شمار می‌رود.

مصرف سوخت هنوز 2 درصد کمتر از سطح پیش از شیوع کروناست، اما از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی و حمل و نقلی سبب شده است تا 4 ماه متوالی افزایش تقاضا برای سوخت در هند وجود داشته باشد.

هند که در ماه جولای یکی از بازارها به لحاظ بدترین عملکرد از نظر تقاضا برای سوخت بود، در ماه نوامبر به یکی از بازارهای با سریع‌ترین رشد تقاضا برای سوخت تبدیل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن