ورزشی

والیبال جام باشگاه های جهان| شرکت INF برگزار‌کننده 2 دوره متوالی مسابقات شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 18:21 منتشر شده در مورخ: 1400/01/27 شناسه خبر: 1725147 والیبال جام باشگاه های جهان| شرکت INF برگزار‌کننده 2 دوره متوالی مسابقات شد والیبال جام باشگاه های جهان| شرکت INF برگزار‌کننده 2 دوره متوالی مسابقات شد فدراسیون جهانی والیبال(FIVB)، برگزاری جام باشگاه‌های جهان را برای 2 دوره متوالی به شرکت چینی INF (GuangzhouINFearless Investment Co Ltd) واگذار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با اعلام فدراسیون جهانی والیبال، مسابقات جام باشگاه‌های جهان طی 2 سال متوالی و در سال‌های2021 و 2022 توسط شرکت چینی INF(سهامی خاص) برگزار خواهد شد.

رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان نخستین بار در سال 1989 برگزار شد و قرار بود هفدهمین دوره آن در سال 2020 برگزار شود اما با شیوع جهانی ویروس کرونا و عدم اطمینان از امکان انجام سفرها و حضور هواداران در مسابقات، فدراسیون جهانی والیبال تصمیم گرفت رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در سال 2020 را لغو کند. با تولید واکسن کرونا توسط چند کشور در جهان و مهار نصفه و نیمه این پاندمی سرکش، فدراسیون جهانی والیبال تصمیم گرفت برگزاری هفدهمین و هجدهمین دوره جام باشگاه‌های جهان را برای 2 دوره متوالی به شرکتGuangzhouINFearless Investment Co Ltd(سهامی خاص) که در شهر گوانگژو واقع شده، بسپارد. این رقابت‌ها در 2 گروه مردان و زنان انجام خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری و نام شهر میزبان اعلام نشده است. شرکت INF درحالی مسئولیت برگزاری مسابقات را برعهده گرفته که به عنوان مجری و برگزارکننده پروژه‌ها و مسابقات ورزشی، از اعتبار بالایی در زمینه برگزاری موفق رقابت‌های والیبال برخوردار است. این شرکت سابقه برگزاری مسابقاتی چون جام باشگاه‌های زنان جهان(2018)، دور رفت سوپر لیگ چین(2019) و لیگ ملت‌های والیبال(2018- هفته‌ای که میزبانی به چیانگمین رسید) را در کارنامه دارد. آخرین دوره مسابقات جام باشگاه‌های جهان در سال 2019 در 2 گروه زنان و مردان به ترتیب به میزبانی 2 کشور چین و برزیل برگزار شد که طی آن باشگاه لوبه ایتالیا که 2 فصل پیش، امیر غفور ملی‌پوش والیبال ایران را در اختیار داشت، در جریان این رقابت‌ها به قهرمانی رسید. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1725147 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن