سیاسی

واکنش دفتر تحکیم وحدت به سخنان روحانی/ اهدای کتاب صلح امام حسن(ع) به رئیس‌جمهور

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ – ۰۹:۰۲ واکنش دفتر تحکیم وحدت به سخنان روحانی/ اهدای کتاب صلح امام حسن(ع) به رئیس‌جمهور

دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای ضمن انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور خطاب به وی نوشت: آیاشما اعتقاد به صلح با رژیمی دارید که وقیحانه به‌دنبال نابودی انقلاب و اسلام است؟

واکنش دفتر تحکیم وحدت به سخنان روحانی/ اهدای کتاب صلح امام حسن(ع) به رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ( دفتر تحکیم وحدت) در واکنش به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس جمهور طی نامه‌ای وی نوشت: شما اعتقاد به صلح با رژیم خبیثی دارید که وقیحانه به دنبال نابودی اسلام و انقلاب اسلامی ایران است.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر روحانی

خبر شنیده شده ناگوار، سخت و جانکاه بود، متاسفانه به مثابه گذشته فرصت را غنیمت شمردید در ایام نزدیک به شهادت کریم اهل بیت، در جلسه هیات دولت فرمودید امروز دوران صلح است.

برای اولین بار نیست که تاریخ را با تحریف برای ملت رنج دیده ایران تعریف می‌کنید، صلح اجباری که با خیانت اعوان و انصار به امام حسن (ع) تحمیل شد را مصادره به مطلوب می‌کنید تا عملکرد نابخشودنی دولت خود در هفت سال گذشته را تطهیر نمایید و با امید به پیروزی جو بایدن دنبال فرصت مجدد برای مذاکره با شیطان بزرگ می‌باشید و معتقدید که حافظه تاریخی ملت ایران ضعیف است و بلایی که بر سرشان آورده‌اید را فراموش می‌کنند.

عملکرد دوران شما در مطلوب‌ترین حالت ممکن ذهنتان یعنی صلح با کدخدا رقم خورده است که نتیجه آن برجام شد در حالیکه حتی یک کلمه از این سند نمادین محقق نشد و فقط تبدیل به اهرم فشار بر ملت شریف ایران شد اما مجددا با گارد طلبکارانه از دوران صلح صحبت می‌کنید به نحوی که اگر کسی صحبت شما را بشنود و ایران را نشناسد انگار رئیس دولت یک کشور جنگ زده بوده‌اید و این ظلمی بزرگ در حق ملت قدرتمند و با عزت ایران است.

ترامپ رئیس جمهور آمریکا در میتینگ انتخاباتی خود صریحا اعلام می‌دارد: « مبارزات آمریکا با ایران به این دلیل نیست که ایران به کشور ما حمله کرده است، بلکه ما کسانی هستیم که سعی در نابودی و سرنگونی رژیم آن از ابتدا تا کنون داریم».

آقای روحانی شما اعتقاد به صلح با چنین رژیم خبیثی دارید که وقیحانه به دنبال نابودی اسلام و انقلاب اسلامی ایران می‌باشد و این در تعارض با عقلانیت است که با ترس دم از دوران صلح می‌زنید و خواسته یا ناخواسته در راستای اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارید.

در پایان کتاب صلح امام حسن علیه السلام (ترجمه مقام معظم رهبری) را خدمت شما ارسال نموده تا بدون واسطه برای آشنایی با تاریخ حقیقی اسلام آن را مطالعه نمایید تا بیش از پیش به اسلام و ملت شریف ایران خسرانی وارد نکنید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن