سیاسی

واکنش روحانی به حوادث آمریکا| دیدید دموکراسی غربی چقدر فَشل و سُست است و بنیان قوی ندارد

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ – ۱۱:۰۱ واکنش روحانی به حوادث آمریکا| دیدید دموکراسی غربی چقدر فَشل و سُست است و بنیان قوی ندارد

رئیس جمهور گفت: یدید در آمریکا چه اتفاقی افتاد. دیدید دموکراسی غربی چقدر فشل و سست است و بنیان قوی ندارد و متاسفانه علی‌رغم پیشرفت علمی یک آدم پوپولیست آمد و چه ضربه های بزرگی به کشورش و منطقه ما زد.

واکنش روحانی به حوادث آمریکا| دیدید دموکراسی غربی چقدر فَشل و سُست است و بنیان قوی ندارد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در آئین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی رئیس جمهوری گفت: بسیار خوشحالیم که چهلمین پنجشنبه افتتاح های بزرگ به شرکت های دانش بنیان اختصاص پیدا کرد.

وی با تاکید بر اهمیت واکسن‌های حوزه کشاورزی ادامه داد: برای تهیه این واکسن‌ها ۲۰۰ میلیون یورو در سال باید خریداری کنیم و این افتخاری است که خودمان تولید می‌کنیم و ان شا الله صادر شود.

روحانی افزود: این کارخانه‌های نوآوری و پارک ‌های فن‌آوری باعث می شود سلسله حرکت دانشگاهی ما قطع نشود. با این کارخا‌نه ها تحقیقات، تحصیل و پژوهش ما ادامعه پیدا می‌کند. بعد از ایمان که بالاترین قدرت فرهنگی ما است شاید هیچ قدرتی به اندازه قدرت علمی و فنآوری نباشد.

وی ادامه داد: این ایام سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی است. هر کجا در ریاست جمهوری افتتاحی داشتم در دلم از آقای هاشمی یاد کردم؛ ایشان برای آبادی کشور زحمت کشید و این راه را ما هم باید طی کنیم و آیت الله هاشمی الگوی ما باشد. ایشان کارهای بزرگی را انجام داد. تقریبا روز رحلت آقای هاشمی با رحلت امیرکبیر در یک زمان است. امیر کبیر بزرگترین سردار سازندگی در قرن گذشته بود که نگذاشتند زنده بماند.

رئیس جمهور تصریح کرد: اگر جناح و حزب موقت باشد خوب است اما وقتی در انتخابات پیروز شد از تمامی شایسته ها استفاده کند. وقتی رقابت ها افراطی می شود؛ دیدید در آمریکا چه اتفاقی افتاد. دیدید دموکراسی غربی چقدر فشل و سست است و بنیان قوی ندارد و متاسفانه علی‌رغم پیشرفت علمی یک آدم پوپولیست آمد و چه ضربه های بزرگی به کشورش و منطقه ما زد.

روحانی اظهار داشت: دیدید یکی آدم ناسالم وقتی می‌آید قدرت را در دست می‌گیرد چه مشکلی برای کشورش بوجود می‌آورد و امیدوارم این برای حاکمان بعدی کاخ سفید درس عبرت باشد.

ادامه دارد….

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن