سیاسی

واکنش میرسلیم به اظهارات سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ – ۲۲:۰۲ واکنش میرسلیم به اظهارات سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مبنی بر عدم ارائه اسناد توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش میرسلیم به اظهارات سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان

به گزارش خبرگزاری فارس، سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مبنی بر عدم ارائه اسناد، گفت: از این جانب دعوت کتبی نشده بود برای حضور در جلسه و ارائۀ اسناد؛ صرفا آقای پاشایی دبیر هیئت شفاهی از من خواست در جلسه حاضر شوم برای مبادلۀ نظر و این جانب در جلسه حاضر شدم و توضیحاتی دادم از جمله این که شکایت آقای رضائی رئیس کمیسیون عمران بی مورد است زیرا تا کنون این جانب ذکری از ایشان نکرده ام و اگر ایشان خودش احساس اتهام می کند به رفتار خودش برمی گردد.

میرسلیم افزود: از من خواستند که نسخه ای از اسنادی که به دادستانی داده ام را تقدیم ایشان کنم و من هم قول دادم به دست اقای پاشایی برسانم و اساسا قراری نبود که در آن جلسه این جانب اسنادی را ارائه دهم.

وی با اشاره به اینکه برای گرفتن اسناد اعترافات باید از دادستانی استعلام کنند، تصریح کرد: به اعضای محترم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفتم که برای دستیابی به اعترافات نائب رئیس وقت کمیسیون عمران دربارۀ دریافت 65 میلیارد تومان باید از دادستانی استعلام کنند و این موضوع بخشی از پروندۀ آقای عیسی شریفی و هولدینگ یاس است که در دوران شهرداری شهردار اسبق تأسیس شده است.

وی در پایان با هشدار و تذکر به انتشار این گونه اخبار ناقص، گفت: خبر منتشر شده در خانۀ ملت ناقص و جهت دار است و امیدوارم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای حفظ آبروی خود و رعایت انصاف آن را اصلاح کند و الا ناگزیر می شوم از طرز کار آن هیئت به کمیسیون اصل نود شکایت کنم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن