سیاسی

وزرای جهاد و صمت به نشست بررسی قیمت مرغ در کمیسیون کشاورزی نیامدند

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ – ۱۹:۰۴ وزرای جهاد و صمت به نشست بررسی قیمت مرغ در کمیسیون کشاورزی نیامدند

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از عدم حضور خاوازی و رزم حسینی در نشست اضطرای این کمیسیون با موضوع بررسی گرانی‌های قیمت مرغ گفت: این نشست با حضور معاونین وزرا نتیجه‌ای نداشته و عدم وزیر اعضای کابینه را به هیات رئیسه گزارش خواهم کرد.

وزرای جهاد و صمت به نشست بررسی قیمت مرغ در کمیسیون کشاورزی نیامدند

سید جواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به دستور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس برای برگزاری جلسه اضطراری این کمیسیون با موضوع بررسی گرانی‌های قیمت مرغ اظهار داشت:‌ از وزرای صمت و جهاد برای حضور در این نشست دعوت کرده‌ بودیم اما عدم حضور آنان در کمیسیون کشاورزی حکاتی از فقدان راه حل آنان برای برون رفت مشکل مرغ و قیمت‌های سرسام‌آور آن است.

وی افزود: خاوازی و رزم حسینی معاونین خود را به این جلسه فرستاده بودند که همین امر، اعتراض نمایندگان مردم را به دنبال داشت و به دلیل عدم حضور وزیران مذکور، این جلسه با رای نمایندگان تعطیل شد اما مجبور به ادامه برگزاری نشست با معاونین وزراء شدیم که به نتیجه مطلوب نرسید.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: در شرایط فعلی و نابسامان قیمت مرغ باید وزیران جهاد کشاورزی و صمت در نشست اضطراری این کمیسیون حاضر می‌شدند ولی عدم حضور آنان را به رئیس مجلس گزارش و در جلسات صحن علنی مجلس پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن