ورزشی

وزنه بردای قهرمانی پان امریکن| حذف ناباورانه مرادی، مصدومیت، انصراف و وداع/ خداحافظی تلخ قهرمان المپیک با المپیک

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 01:09 منتشر شده در مورخ: 1400/02/24 شناسه خبر: 1733748 مصدومیت در کلمبیا هم سهراب را رها نکرد وزنه بردای قهرمانی پان امریکن| حذف ناباورانه مرادی، مصدومیت، انصراف و وداع/ خداحافظی تلخ قهرمان المپیک با المپیک وزنه بردای قهرمانی پان امریکن| حذف ناباورانه مرادی، مصدومیت، انصراف و وداع/ خداحافظی تلخ قهرمان المپیک با المپیک وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران در رقابت‌های پان امریکن آسیب دید و از جدول رقابت‌ها حذف شد تا وداع تلخی با المپیک داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای وزنه برداری قهرمانی پان امریکن که حکم گزینشی المپیک را دارد، با برگزاری مسابقات دسته ۹۶ و ۱۰۲ کیلوگرم امروز در کالی کلمبیا ادامه یافت.

در دسته ۹۶ کیلوگرم ۶ وزنه‌بردار و در دسته ۱۰۲ کیلوگرم ۳ نفر با یکدیگر به رقابت می‌کردند. در رقابتهای این دسته، سهراب مرادی که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کند روی تخته رفت تا با کسب امتیازات لازم، سهمیه خود را نهایی کند. ?حرکت یک‌ضرب سهراب کار خود را در این رقابتها با انتخاب وزنه ۱۷۰ کیلو در یک ضرب آغاز کرد و اگرچه این وزنه را بالای سر برد اما در مهار آن ناموفق بود. او برای حرکت دوم یک‌ضرب وزنه ۱۷۰ کیلو را انتخاب کرد و آن را بالای سر برد اما از ناحیه مچ دست آسیب دید و با وجود انتخاب وزنه ۱۷۵ کیلو برای حرکت سوم، به دلیل مصدومیت روی تخته نیامد و انصراف داد تا با همان ۱۷۰ کیلو به کار خود در حرکت یک‌ضرب خاتمه دهد. ?حرکت دوضرب سهراب مرادی بواسطه همین مصدومیت در حرکت دوضرب روی تخته نرفت تا بدین ترتیب از جدول رقابتها حذف شود. با این نتیجه سهراب مرادی امتیاز المپیکی دسته ۹۶ کیلوگرم را کسب نکرد تا وداع تلخی با رقابتهای المپیک داشته باشد. مرادی برای کسب امتیازات لازم برای حضور در المپیک باید در این مسابقه رکورد مجموع ۳۸۸ کیلوگرم را به ثبت می رساند اما با انصراف از حرکت دوضرب، به این رکورد نرسید تا قهرمان المپیک ریو، خداحافظی تلخی با المپیک توکیو داشته باشد. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1733748 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن