سیاسی

وزیر کشور: هفته ناجا فرصتی برای اذعان به مجاهدت های سبزپوشان نیروی انتظامی است

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ – ۱۴:۵۱ وزیر کشور: هفته ناجا فرصتی برای اذعان به مجاهدت های سبزپوشان نیروی انتظامی است

وزیر کشور در پیامی به مناسبت هفته ناجا، این هفته را فرصتی مغتنم برای اذعان به مجاهدت های ایثارگران و سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی برشمرد.

وزیر کشور: هفته ناجا فرصتی برای اذعان به مجاهدت های سبزپوشان نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی با تبریک هفته ناجا، تاکید کرد: نیروی انتظامی با تلاش و همت مضاعف و روحیه ایثارگری و مجاهد گونه بحمد ا… همچون سالیان گذشته با اقتدار و صلابت در راستای اهداف عالی نظام اسلامی، انجام وظیفه کرده است.

متن کامل پیام جانشین فرماندهی کل قوا در امور ناجا بدین شرح است:

در سالی که بنا بر تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به سال جهش تولید مزین گردیده و علی رغم شرایط خاص کشور – که ناشی از همه گیری بیماری منحوس کرونا و جنگ اقتصادی ظالمانه غرب و متحدان منطقه ای آن علیه جمهوری اسلامی ایران است- نیروی انتظامی با تلاش و همت مضاعف و روحیه ایثارگری و مجاهد گونه بحمدا… همچون سالیان گذشته با اقتدار و صلابت در راستای اهداف عالی نظام اسلامی، انجام وظیفه کرده است.

بدون تردید بهره مندی از نعمت فراگیر نظم و امنیت پایدار در سرتاسر میهن عزیز اسلامی بدون ذکر بخش انکار ناپذیر سهیم در این نعمت- که همان سازمان پاک دست، ولایتمدار، انقلابی و قانونمدار باشد- غفلتی بزرگ و جفایی اغماض ناپذیر است.

اینجانب ضمن گرامیدشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته ناجا را فرصت مغتنمی دانسته تا ضمن اذعان بر مجاهدت های آن ایثارگران و سبزپوشان خدوم در این شرایط خاص اجتماعی و اقتصادی و تبریک و تهنیت این هفته، از زحمات جنابعالی، فرماندهان، روسا و کارکنان خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی درسراسر کشور قدردانی نمایم.

از دیگر سو قرابت زمانی این هفته با فرارسیدن ایام اربعین حسینی را رهنمونی می دانم که تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا… الحسین(ع) را در حفظ و حراست از ارکان و ارزش های اصلی دین مبین اسلام به ما گوشزد می نماید. عزت همگان را از درگاه خداوند قادر متعال مسالت دارم.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن