سیاسی

وصول 200 پیشنهاد نمایندگان مجلس به کمیسیون اجتماعی درباره لایحه بودجه

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ – ۰۵:۱۴ وصول 200 پیشنهاد نمایندگان مجلس به کمیسیون اجتماعی درباره لایحه بودجه

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تاکنون 200 پیشنهاد از سوی نمایندگان برای محرومیت‌زدایی و هدفمندسازی یارانه‌ها و حمایت‌ها از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی،‌ کمیته امداد به این کمیسیون وصول شده است.

وصول 200 پیشنهاد نمایندگان مجلس به کمیسیون اجتماعی درباره لایحه بودجه

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهدی عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 24 آذر 99) بعد از حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کمیسیون در گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت: همه ساله در آستانه ورود بودجه به مجلس و تشکیل کمیسیون تلفیق تعاملات مختلفی را با سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف از جمله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داریم.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی از ساعت 7 صبح امروز تا حدود 21 امشب نشست‌های مختلفی در باره بررسی لایحه بودجه و اعتبارات دستگاه‌ها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با کمیسیون اجتماعی دارد و بند به بند لایحه بودجه که مربوط به حوزه عملکردی و نظارتی کمیسیون اجتماعی می‌شود را بررسی کرده و پیشنهاد‌ات مختلف اعم از پیشنهاد‌ات نمایندگان و سازمان‌ها را بررسی خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: تاکنون 200 پیشنهاد از سوی نمایندگان مجلس برای محرومیت‌زدایی و هدفمندسازی یارانه‌ها و حمایت‌ها از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی،‌ کمیته امداد و … به کمیسیون اجتماعی وصول شده است.

عیسی زاده گفت: با تعاملات ویژه‌ای که بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه با کمیسیون اجتماعی وجود دارد، امیدوارم که امسال جمع‌بندی خوبی در باره لایحه بودجه داشته باشیم و نویدبخش رفع مشکلات مردم و به ویژه افراد تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بهزیستی و کمیته امداد شود و تلاش داریم جمع‌بندی خوبی برای مجلس، دولت و مردم عزیز کشورمان ارائه دهیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن