سیاسی

وکیل‌پور: آقای جهانگیری! دستاورد دولت تدبیر و امید پس از ۸ سال تنبلی چه بوده است

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ – ۱۳:۳۳ وکیل‌پور: آقای جهانگیری! دستاورد دولت تدبیر و امید پس از ۸ سال تنبلی چه بوده است

سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: آقای جهانگیری! بگویید دستاورد دولت تدبیر و امید پس از ۸ سال تنبلی چه بوده است.

وکیل‌پور: آقای جهانگیری! دستاورد دولت تدبیر و امید پس از ۸ سال تنبلی چه بوده است

مهدی وکیل پور سخنگوی جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در واکنش به اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری گفت: آقای جهانگیری اگر جنابعالی بر صندلی معاونت اول ریاست جمهوری تکیه زده اید نشان از نجابت ملت ایران است چون اگر سری به قیمت کالاها در ابتدای دولت یازدهم و دوازدهم بزنید قطعاً متوجه خواهید شد که تخم مرغ در ابتدای دولت بی تدبیر شما دانه ای ۲۰۰ تومان بوده و در حال حاضر دانه ای ۱۵۰۰ تومان شده است ، قیمت یک‌دستگاه پراید در ابتدای دولت یازدهم حداکثر ۲۰ میلیون تومان بود و هم اکنون به ۱۲۰ میلیون تومان رسیده است.

وی خطاب به معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد : آقای جهانگیری در ابتدای دولت شما خانه خریدن برای مردم آرزو نبود و این درحالیست که در حال حاضر خریدن خانه برای مردم این سرزمین از آرزو گذشته و حتی مردم آن را در رویا هم نمی بینند.

وکیل پور با اشاره به تورم افسار گسیخته سال‌های اخیر یادآورد شد : آقای جهانگیری لطفاً بگویید دستاورد دولت تدبیر و امید پس از ۸ سال نخوت و تنبلی چه بوده و آیا غیر از خورد شدن کمر ملت در برابر تورم افسار گسیخته بوده است.

وکیل پور خاطر نشان کرد: آقای جهانگیری بابت این اظهارات سخیف خود باید از مردم ایران عذرخواهی کنند و تمام مسئولین نظام از دولت تا مجلس باید بدانند که خادمان این مردم هستند و هیچ منتی برای کار و تلاش بر این مردم نیست و هر یک از مسئولین قبل از ایراد هر گونه سخنرانی نسبت به یادآوری این حدیث امیر مومنان حضرت علی (ع) که می فرمایند «زبان عاقل در پشت قلب اوست و قلب نادان در پس زبانش قرار دارد» اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن