سیاسی

ویروس کرونای مولتی فاکتوریال باید بررسی شود

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ – ۲۳:۱۳ ویروس کرونای مولتی فاکتوریال باید بررسی شود

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با بیان اینکه باید موضوع بیماری کرونا مولتی فاکتوریال بررسی و برنامه‌ریزی شود، گفت: پروسه تولید واکسن قطعاً زمان‌بر اما امیدآفرین است.

ویروس کرونای مولتی فاکتوریال باید بررسی شود

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره نشست امروز (دوشنبه 3 آذرماه) کمیسیون متبوعش اظهار داشت: رئیس انستیتو پاستور در خصوص تولید کیت‌های تشخیص ویروس کرونا و برنامه‌های آتی گزارشی درباره مباحث علمی، چالش‌ها، باید و نبایدهای واکسن کرونا و کیت‌های تشخیص ویروس کرونا ارائه کرد.

وی افزود: نمایندگان در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس سؤالات و مباحثی را مطرح کردند که مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نتیجه مباحث این بود که پروسه تولید واکسن کرونا قطعاً زمان‌بر اما امیدآفرین است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ‌علی‌رغم مشکلات زیاد تحریم‌ها همچنین ناشناخته بودن رفتارهای ویروس کرونا در کنار بحث ساخت واکسن باید از طریق تست‌های دقیق افراد مبتلا شناسایی و جداسازی صورت گیرد.

شیخی با تأکید براینکه باید همزمان به فکر ساخت داروهای مؤثر برای پیشگیری از ویروس کرونا باشیم، گفت: باید موضوع بیماری کرونای مولتی فاکتوریال بررسی و برنامه‌ریزی شود. این بدین معنی است که از وجوه مختلف باید کنترل، آموزش و پیشگیری صورت گیرد تا بتوانیم بر مهار آن فائق شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً هم‌گرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف و تصمیم‌گیری‌های عملی و تخصصی و به هنگام نقش تعیین‌کننده دارد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن