ورزشی

پاکدل: از تمام ظرفیت هندبال برای حضور هر چه قدرتمند نمایندگان ایران در باشگاه های آسیا استفاده خواهیم کرد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 18:10 منتشر شده در مورخ: 1400/01/31 شناسه خبر: 1726586 دیدار مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش با رئیس فدراسیون هندبال؛ پاکدل: از تمام ظرفیت هندبال برای حضور هر چه قدرتمند نمایندگان ایران در باشگاه های آسیا استفاده خواهیم کرد پاکدل: از تمام ظرفیت هندبال برای حضور هر چه قدرتمند نمایندگان ایران در باشگاه های آسیا استفاده خواهیم کرد مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش با رئیس فدراسیون هندبال دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چنگیز مصیب زاده مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش با حضور در فدراسیون هندبال با علیرضا پاکدل دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در راستای تعامل هر چه بیشتر دو ارگان و استفاده از ظرفیت های موجود طرفین در پیشبرد اهداف هندبال کشور برگزار شد، سرهنگ مصیب زاده با اشاره به اهمیت ورزش قهرمانی اظهار داشت: ورزش قهرمانی در سطح نیروی زمینی باید بیش از پیش کسترش یابد و با توجه به عملکرد بسیار خوب رشته هندبال می بایست از تمامی ظرفیت های این رشته استفاده کرد. ما همچنین آمادگی داریم که در تمامی زمینه ها همکاری مشترکی داشته باشیم.

پاکدل هم ضمن تقدیرو تشکر از خدمات و حمایت های نیروی زمینی ارتش از رشته ورزشی هندبال، به نقش موثر ورزش در افزایش نشاط اجتماعی و تاثیرات مثبت آن در افکارعمومی و افزایش روحیه اجتماعی به ویژه در شرایط سخت فعلی تاکید کرد و افزود: وظیفه خودم می دانم از حسن نظر امیر حیدری فرمانده غیور و ورزش دوست نیروزی زمینی ارتش و امیر فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و همچنین سرهنگ واحدی فرمانده مرکز آموزش ۰۷ کازرون تقدیر و تشکر کنم که موجب شد تیم نیروزی زمینی در سطح اول هندبال کشور حفظ شود. همین تفکرات است که باعث رشد و توسعه رشته ای مثل هندبال در ابعاد قهرمانی و همگانی می شود.

رئیس فدراسیون هندبال با تقدیر و تشکر از حضور سرهنگ مصیب زاده در فدراسیون هندبال گفت: حضور سرهنگ مصیب زاده در راس تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش که خود از قهرمانان خوب ورزش کشور هستند، فرصت و نقطه عطفی در ورزش نیروی زمینی ارتش است و من از زحمات و حمایت های ایشان و همکارانشان به ویژه در بحث رتق و فتق امور ملی پوشانی که مشمول و سرباز می شوند تقدیر و تشکر می کنم،چرا که این نوع حمایت ها و همکاری ها، به فدراسیون هندبال در اعزام های بین المللی کمک بسزایی می کند و موجب می شود ما با تسهیل موانع و مشکلات، با تمرکز بیشتری به فکر کسب موفقیت در میادین بین المللی و برافراشته کردن نام و پرچم کشورمان باشیم.

پاکدل در پایان گفت: فدراسیون هندبال در راستای افزایش تعاملات دو ارگان آمادگی دارد در بحث فعالیت های آموزشی در زمینه داوری و مربیگری هندبال همکاری های لازم را با مجموعه تربیت بدنی ارتش داشته باشد.

همچنین در این دیدار که مهرتاش شاملی مالک باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز حضور داشت، در خصوص مشکلات و موانع حضور هر چه قدرتمند این تیم در رقابت های قهرمانی باشگاه هی مردان آسیا موضوعاتی را مطرح کرد و پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز اذعان کرد که فدراسیون هندبال به عنوان متولی این رشته ورزشی در کشور از تمام ظرفیت های خود برای حمایت و کمک به تیم های مس کرمان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دو نماینده ایران در رقابت های باشگاه های آسیا استفاده خواهد کرد تا نمایندگان ایران بتوانند حضور هر چه بهتری در این رقابت ها داشته باشند.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1726586 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن