فرهنگ و هنر

پایان تصویربرداری «دعوت نحس» در شمال کشور

دعوت نحس

«محمودرضا تخشید» تهیه‌کننده سریال «دعوت نحس» از پایان تصویربرداری این سریال در شمال کشور خبر داد.

به گزارش مشرق،«محمودرضا تخشید» تهیه‌کننده سریال «دعوت نحس» از پایان تصویربرداری این سریال در شمال کشور خبر داد. محمودرضا تخشید ضمن اعلام خبر فوق افزود: با اتمام تصویربرداری بخش شمال، گروه سازنده برای ادامه کار به تهران بازگشتند.

بیشتر بخوانید:

قورباغه محتوای خشن، سیاه‌نمایی آگاهانه

وی در ادامه گفت: در بخش‌های تصویربرداری شده در شمال آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی جلوی دوربین رفتند. با آغاز تصویربرداری صحنه‌های مربوط به تهران رضا توکلی، نسرین نکیسا و آرش مجیدی به جمع بازیگران افزوده شده و جلوی دوربین خواهند رفت.

«دعوت نحس» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید به سفارش سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود.علیرضا افخمی پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی تب سرد، او یک فرشته بود، پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: مائده و زهره دخترعمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن محسن -خواستگار قبلی مائده – به این جمع حوادثی رقم می‌خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌نماید.

تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از: مدیر گروه تصویربرداری: علیرضا رنجبران، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیری‌جوزانی، برنامه‌ریز: مهدی آقایی، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: امیر ولی‌خانی، عکاس و پشت‌صحنه: پریسا افخمی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اکبر مهری، جانشین تولید: رضا زنجانیان‌وفا

  • شهر خبر
  • سعادت رنت

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن