اقتصادی

پایبندی 97 درصدی اوپک پلاسی ها به توافق کاهش تولید

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۳:۴۹ پایبندی 97 درصدی اوپک پلاسی ها به توافق کاهش تولید

دو منبع آگاه در اوپک پلاس یک روز پیش از برگزاری نشست این تولیدکنندگان گفتند، میزان تعهد کشورهای عضو این گروه در ماه جولای از 95 درصد به 97 درصد رسیده است.

پایبندی 97 درصدی اوپک پلاسی ها به توافق کاهش تولید

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از رویترز، دو منبع آگاه در اوپک پلاس یک روز پیش از برگزاری نشست این تولیدکنندگان گفتند، میزان تعهد کشورهای عضو این گروه در ماه جولای از 95 درصد به 97 درصد رسیده است.

کشورهای صادرکننده نفت خام اوپک و هم‌پیمانانش موسوم به اوپک پلاس، میزان تولید خود را در ماه می به میزان قابل توجهی کاهش دادند تا اثرات کاهش قیمت نفت به علت شیوع کرونا را جبران کنند.

بر اساس اسنادی که توسط پنل فنی نظارتی مشترک اوپک پلاس گزارش شده، میزان تعهد به کاهش تولید در ماه جولای از 95 درصد به 97 درصد رسیده است

کمیته مشترک نظارتی وزارتی اوپک پلاس (JMMC)، روز چهارشنبه نشست دارد تا میزان تعهد اعضا را بررسی کن و این کمیته به اوپک پلاس در مورد تصمیم گیری ها مشاوره می دهد.

منابع آگاه در اوپک پلاس می گویند انتظار می رود که هیچ تغییراتی در توافق کنونی تولید صورت نگیرد و بر پایبندی کشورهایی نظیر عراق، نیجریه و قزاقستان تمرکز داشته باشد که متعهد شده اند تا مازاد تولید خود را در ماه آهای آتی کاهش دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن