اقتصادی

پایش آلودگی‌های نفتی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سواحل از طریق هواپیمای فوق سبک

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۹:۴۸ پایش آلودگی‌های نفتی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سواحل از طریق هواپیمای فوق سبک

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: در راستای پایش سواحل، پایس ساخت‌وسازهای غیرمجاز و پایش ترددهای نوروزی از یک فروند هواپیمای فوق سبک جایرو پلن ALA07 استفاده می‌شود.

پایش آلودگی‌های نفتی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سواحل از طریق هواپیمای فوق سبک

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بعدازظهر امروز و با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آشیانه پرنده پایش سازمان بنادر و دریانوردی، در فرودگاه بوشهر به بهره‌برداری رسید.

در این باره رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای انجام وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی یک فروند پرنده جایرو پلن ELA07 توسط سازمان بنادر و دریانوردی در استان بوشهر راه‌اندازی شد.

حجت خسروی افزود: برای پایش ساحل، پایش ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سواحل و پایش ترددهای نوروزی این پرنده توسط سازمان بنادر و دریانوردی استفاده می‌شود.

وی گفت: با توجه به شرایط خاص این پرنده و وضعیت جوی استان بوشهر ضرورت داشت آشیانه‌ای برای نگهداری این پرنده احداث شود که قرارداد ساخت آن به صورت BOT به مدت 6 سال منعقد شد و بابت ساخت این آشیانه 296 میلیون تومان هزینه شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: پرنده پایش از ابتدای سال 98 پایش را برای اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر انجام می‌دهد 208 ساعت پرواز داشته و 100 ساعت پایش آلودگی داشته است.

خسروی اضافه کرد:‌ برنامه داریم از این پرنده استفاده کنیم تا بدانیم نوع استقرار شناورهای سنتی در حوزه‌ها چگونه است و در صورت بروز آتش‌سوزی چگونه می‌توان این آتش‌سوزی را به سرعت مهار کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن