اقتصادی

پرداخت خسارت 78 میلیارد ریالی بیمه البرز به بیمارستان مادر قم

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ – ۰۰:۲۵ پرداخت خسارت 78 میلیارد ریالی بیمه البرز به بیمارستان مادر قم

خسارت 78 میلیارد ریالی بیمارستان مادر استان قم در جلسه‌ای با حضور محسن پور کیانی، مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره و مجید نادری، قائم مقام مدیرعامل بیمه البرز به مدیرعامل بیمارستان مادر قم پرداخت شد.

پرداخت خسارت 78 میلیارد ریالی بیمه البرز به بیمارستان مادر قم

اخبار شرکتها؛ به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، بیمارستان مادر 29 تیرماه سال جاری دچار حریق شد و خساراتی به سازه و تجهیزات بیمارستانی موجود در ساختمان وارد شد که بلافاصله بیمه البرز چک علی الحساب به مبلغ بیست میلیارد ریال پرداخت کرد و پس از ارزیابی‌های لازم و مشخص شدن مبلغ خسارت وارده، در مجموع مبلغ 78 میلیارد ریال به بیمارستان مادر، پرداخت شد .

مدیرعامل بیمه البرز ضمن اعطای چک خسارت به این بیمه گزار خسارت دیده، گفت: بیمه البرز نگاه ویژه ای به پرداخت سریع و دقیق خسارت دارد و بر همین اساس و همچنین با توجه به لزوم افتتاح هرچه سریع‌تر بیمارستان مادر که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ملی و منطقه‌ای در بخش درمان است، بیمه البرز در کوتاه‌ترین زمان ممکن کل خسارت را پرداخت کرد.

وی ادامه داد: ارایه خدمت به جامعه پزشکی کشور از افتخارات بیمه البرز است و ما مفتخریم به متولیان ساخت بیمارستان مادر استان قم که از پروژه‌های بزرگ منطقه است، خدمات بیمه ای ارایه می دهیم و تلاش می‌کنیم با ارایه بهترین خدمات به ویژه در پرداخت خسارت،‌ رضایت بیمه گزاران خود را جلب کنیم.

در ادامه جلسه،‌ دکتر ارجمند،‌ مدیرعامل بیمارستان مادر، ‌اظهار داشت: به دلیل خوشنامی و ارایه خدمات خوب بیمه البرز، خانواده ارجمند نسل به نسل از بیمه‌گزاران این شرکت هستیم و به خاطر ارایه خدمات خوب از مجموعه مدیران و کارکنان بیمه البرز قدردانی می‌کنیم.

علیرضا مقرب، مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه البرز نیز در این جلسه درباره پرونده خسارت بیمارستان مادر قم، توضیح داد: احداث بیمارستان مادر یکی از پروژه‌های برتر منطقه و کشور است که متاسفانه در آستانه افتتاح با خسارت آتش‌سوزی مواجه شد.

وی افزود: با توجه به تخصصی بودن پرونده و با توجه به این که خسارت علاوه بر سازه به تجهیزات بیمارستانی آماده بهره‌برداری و زیرساخت‌های الکترونیک وارد شده بود نیازمند کارشناسی بسیار خاص و فنی بود که کارشناسان فنی حرفه ای بیمه البرز در کم‌ترین زمان ممکن،‌ پرونده خسارت را مورد بررسی قرار دادند و تمام خسارت در کم ترین زمان ممکن پرداخت شد.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن