اقتصادی

پرداخت 11 هزار و 890 میلیارد تومان وجه فروش سهام عدالت

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ – ۱۵:۲۱ پرداخت 11 هزار و 890 میلیارد تومان وجه فروش سهام عدالت

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت گفت: تا کنون 11 هزار و 890 میلیارد تومان بهای سهام عدالت فروخته شده به حساب سهامداران واریز شده است.

پرداخت 11 هزار و 890 میلیارد تومان وجه فروش سهام عدالت

حسین فهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد این که تا کنون چه تعداد از شرکتهای استانی سهام وارد بورس شده‌اند، گفت: در حال حاضر 29 شرکت سرمایه‌گذاری استانی در بورس اوراق بهادار تهران درج شده‌اند و معاملات شرکتهای سرمایه‌گذاری استان‌های خراسان های جنوبی و شمالی، بوشهر، گلستان، مرکزی، زنجان، قم و ایلام آغاز شده است و نماد سایر شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی نیز به مرور در بورس تهران بازگشایی می‌شود.

سخنگوی ستادآزادسازی سهام عدالت و مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در پاسخ به این که تا کنون چه تعداد از سهامداران عدالت برای فروش سهام خود اقدام کرده‌اند و چه مقدار پول شان واریز شده است؟ نیز پاسخ داد: در مجموع 3 میلیون و 150 هزار نفر از سهامداران عدالت ، سفارش فروش سهام عدالت خود را تکمیل کردند که از این میزان 2 میلیون و 643 هزار نفر وجه خود را دریافت کرده‌اند و بقیه در فرآیند فروش قرار دارند.

فهیمی تاکید کرد: طبق آخرین آمارها، کل فروش سهام عدالت از ابتدای آزادسازی رقمی بالغ بر 11 هزار و 819 میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن