اجتماعی

پروژه احداث ساختمان خانه شهر به کجا رسید؟

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ – ۱۰:۳۷ پروژه احداث ساختمان خانه شهر به کجا رسید؟

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پروژه احداث ساختمان خانه شهر پروژه ای فاخر در مرکز تهران است، گفت: عملیات اجرایی این پروژه باید تسریع شود.

پروژه احداث ساختمان خانه شهر به کجا رسید؟

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از روند تکمیل و آماده سازی پروژه های ساماندهی و ارتقا کیفی میدان امام خمینی (ره) اظهارداشت: احداث ساختمان خانه شهر (بلدیه) و خیابان پشت شهرداری مورد توجه بوده و این نقطه از شهر تهران یکی از نقاط حساس پایتخت به لحاظ تاریخی و هویتی محسوب می شود.

وی افزود: ساختمان خانه شهر عنصری فاخر برای شهر تهران خواهد بود و از این رو ضروری است اقدامات در حال اجرا به منظور تکمیل این پروژه طبق برنامه زمان بندی پیش برود.

مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران نیز با بیان آنکه پروژه احداث ساختمان خانه شهر با هدف بازآفرینی ساختمان میراثی بلدیه در قلب تاریخی تهران و ایجاد فضای فرهنگی تعریف و طراحی شده است، گفت: این پروژه همزمان با تلاش برای ارتقاء کیفی و ساماندهی میدان امام خمینی (ره) در حال اجرا است و مجموعه اقدامات یادشده طبق برنامه ادامه دارد.

در جریان این بازدید که علی محمد سعادتی شهردار منطقه 12 و جمعی از مدیران سازمان عمرانی مناطق نیز حضور داشتند، روند پیشرفت بخش های مختلف پروژه های ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی (ره)، احداث ساختمان خانه شهر و خیابان پشت شهرداری مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است پروژه احداث ساختمان خانه شهر در زمینی به مساحت 4900 و زیربنای 18000مترمربع در 4 طبقه در حال اجرا است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن