اجتماعی

پروژه های خرد در منطقه 8 محدود است

سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ – ۱۲:۳۳ پروژه های خرد در منطقه 8 محدود است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعداد پروژه های خرد در محدوده منطقه هشت بسیار محدود است.

پروژه های خرد در منطقه 8 محدود است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا نژاد بهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش ارائه شده از سوی نماینده شورایاران منطقه 8 گفت: یادآوری می کنم که منطقه هشت دارای حدود ۱۷۰ هکتار بافت فرسوده است.

وی افزود: البته خوشبختانه این منطقه از مناطقی است که در رفع فرسودگی و احیای بافت فرسوده نسبت به سایر مناطق پیشگام بوده است.

نژاد بهرام خاطرنشان کرد: براساس آنچه آمار نشان می دهد 60 درصد پلاک های بافت فرسوده یعنی سه چهارم پلاک ها نوسازی شده است و یک چهارم از پلاک ها باقی مانده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به دلایل توقف پروژه نوسازی اشاره کرد و گفت: این موضوع هم به دو دلیل بسیار جدی است؛ یکی به خاطر اینکه ما در واقع با یک مصوبه جدید از شورای عالی شهرسازی روبرو شدیم که خوشبختانه با تلاش های شهردار منطقه تأمین عرض معبر که اقتصاد بافت فرسوده را با چالش روبرو کرده بود که امیدواریم با همت شورای عالی شهرداری نسبت به اصلاح این مصوبه شاهد رونق اقتصادی در این منطقه و سایر مناطق باشیم و بافت فرسوده کاهش پیدا کند.

وی افزود: نکته بعدی که بسیار با اهمیت است ضرورت اجرای پروژه های خرد در منطقه هشت است که اتفاق بسیار مبارکی صورت گرفته اما تعداد پروژه های خرد در محدوده منطقه هشت بسیار محدود است.

نژاد بهرام گفت: من از شهردار منطقه و سازمان نوسازی درخواست می کنم نسبت به تعریف پروژه های خرد برای ارتقای ارزش صنفی و بهسازی محیطی و کیفی سازی زیست شهری در منطقه هشت اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن