اقتصادی

پلمب واحد صنفی برگزار کننده حراج در دوران کرونا

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ – ۲۰:۴۳ پلمب واحد صنفی برگزار کننده حراج در دوران کرونا

معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران گفت: یک واحد صنفی متخلفی که بدون توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا، اقدام به برگزاری فروش فوق العاده کرده بود، پلمب شد.

پلمب واحد صنفی برگزار کننده حراج در دوران کرونا

حسین دروردیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: واحد صنفی متخلفی که با برگزاری حراج اجناس، موجب ازدحام و تجمع مردم در محیط بسته پاساژی در منطقه شهرک غرب تهران شده بود، به موجب قانون جریمه و این واحد صنفی تعطیل و پلمب شد.

معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه اتاق اصناف تهران، اکیپی را برای بازرسی به منطقه اعزام کرد، افزود: این واحد صنفی دارای جواز کسب نبوده، لذا در بازرسی انجام شده این تخلف به دارنده آن واحد صنفی از طریق بازرسان ابلاغ شد و با حکم دادستانی و مراکز پزشکی نیز به علت تخلف برگزاری حراج و تجمع مردمی در دوران کرونا پلمب شد.

وی با بیان اینکه این واحد صنفی دارای سه تخلف محرز بود، بیان داشت: اول اینکه این واحد دارای جواز کسب نبود، دوم اینکه حراج بدون مجوز اتاق اصناف تهران برگزار شده بود و سوم برگزاری این حراج و تجمع در دوران کرونا و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده بود.

درودیان بیان داشت: در گزارش بازرسان اتاق اصناف کدهای دو تخلف صنفی برای این واحد صنفی ثبت شده، اما در مورد برگزاری تجمع و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی رسیدگی بر عهده بازرسان ستاد ملی کرونا است که امروز با توجه به حضور بازرسان بهداشت و حکم دادستانی در مورد پلمب این واحد صنفی اقدام شد.

وی بیان داشت: براساس حکم دادستان در حال حاضر این واحد صنفی پلمب است که برای رسیدگی به تخلفات در زمان تعیین شده دارنده این واحد صنفی باید به تعزیرات مراجعه و در آنجا قاضی پرونده براساس قانون در مورد مدت زمان پلمب مغازه و جرایم تصمیم گیری می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن