اجتماعی

پلیس به سرقت 6 میلیاردی «مادر و پسر» خاتمه داد

جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۳۲ پلیس به سرقت 6 میلیاردی «مادر و پسر» خاتمه داد

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری مادر و پسری خبر داد که از یک منزل 6 میلیارد ریال سرقت کرده بودند.

پلیس به سرقت 6 میلیاردی «مادر و پسر» خاتمه داد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری مادر و پسری خبر داد که با همکاری یکدیگر 6 میلیارد ریال از یک منزل سرقت کرده بودند.
سرهنگ سید علی شریفی در تشریح این خبر گفت: چهاردهم تیرماه پرونده‌ای با موضوع سرقت به عنف منزل به دادخواهی یک شهروند خانم از کلانتری 123 نیاوران برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکی در تحقیقات به عمل آمده اظهار داشت: دوازدهم تیر پدر و مادر سالخورده‌ام در خانه حضور داشتند و خانمی که قبلا به عنوان کارگر در منزل ما مشغول به کار بود پس از سرقت مقادیری پول و 2 قاب ساعت طلا به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال متواری شده بود مجددا به بهانه پس دادن اموال مسروقه به منزل پدری من مراجعه کرده است.

شاکی افزود: پس از ورود این زن، یک نفر آقا نیز با سلاح سرد وارد منزل شده و پس از تهدید پدر و مادرم مقادیری طلا، دلار، سکه بهار آزادی و کارت‌های اعتباری به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال برداشته و پس از آن با تهدید، رسیدی از والدینم می گیرد با این مضمون که این اموال را بابت بدهکاری 5 میلیارد ریالی گرفته است.

شاکی تصریح کرد: زن و مرد بعد از ترک محل طی تماس با والدینم خواستار پرداخت 5 میلیارد ریال وجه نقد شده‌اند.

سرهنگ شریفی گفت: در گام اول تحقیقات کارآگاهان با استعلام از شرکت خدماتی که متهم فوق را به شاکی معرفی نموده هویت سارق به نام سمیرا استخراج شد و با همکاری مأموران کلانتری 123 نیاوران بیست و چهارم تیرماه متهم دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم پس از دستگیری ضمن قبول بزه انتسابی به کارآگاهان گفت که سرقت از شاکی را با همدستی پسرش به نام وحید انجام داده است که در یک عملیات ضربتی، متهم متواری نیز دستگیر و به این یگان منتقل شد.

وی عنوان کرد: با دستگیری هر دو متهم و اعتراف صریح به جرم سرقت به دستور مقام قضایی منزل آنها بازرسی و مقادیری از اموال مسروقه کشف و تحویل شاکی شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به جرم سرقت با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران متهمان با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن