اقتصادی

پورشه زیر ذره‌بین دولت آلمان

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۰۰:۱۲ پورشه زیر ذره‌بین دولت آلمان

سازمان KBA آلمان که در زمینه نظارت بر تولید خودروی این کشور فعالیت می‌کنند در حال بازرسی از پورشه به خاطر دستکاری احتمالی در موتورهای این شرکت است.

پورشه زیر ذره‌بین دولت آلمان

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، اداره KBA آلمان که در زمینه نظارت بر ساخت خودرو در این کشور فعالیت می‌کند اخیرا دست روی شرکت تولید خودروهای لوکس پورشه گذاشته و نسبت به احتمال دستکاری در موتورهای بنزینی پورشه ظنین شده است.

سخنگوی KBA اعلام کرد که در حال حاضر موضوع تحقیقات روی موتورهای بنزینی پورشه که قبل از سال 2017 تولید شده متمرکز است و این ظن وجود دارد که شرکت سازنده برای پایین آوردن غیرواقعی آلایندگی موتورها آن‌ها را دستکاری کرده باشد.

پورشه این تحقیقات را تائید کرده و اعلام کرده است که به مقامات KBA درباره نتیجه تحقیقات داخلی در این شرکت که نشان‌دهنده وجود تخلفات مرتبط است اطلاع رسانی کرده است.

دولت آلمان سال گذشته به خاطر تخلف در آلایندگی موتورهای دیزل این شرکت آلمانی را 632 میلیون دلار جریمه کرده بود.

نشریه بیلد ام سونتاگ، اخیرا گزارش داده که تحقیقات کنونی روی موتورهای پورشه پانامرا و 911 متمرکز است که بین سال‌های 2008 تا 2013 تولید شده‌اند.

این ظن وجود دارد که پورشه به صورت غیرقانونی در سخت افزار و نرم افزار موتورهای تولید شده تغییراتی ایجاد کرده تا سیستم اگزوز و عملکرد موتور را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن