ورزشی

پورمیرزایی: در پارالمپیک به دنبال کسب مدال طلا هستم/ می‌خواهم با کسب طلا روح مرحوم رحمان را شاد کنم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 14:51 منتشر شده در مورخ: 1400/05/13 شناسه خبر: 1757023 بیست سال است که در تیم‌ملی حضور دارم و تجربه لازم را دارم؛ پورمیرزایی: در پارالمپیک به دنبال کسب مدال طلا هستم/ می‌خواهم با کسب طلا روح مرحوم رحمان را شاد کنم پورمیرزایی: در پارالمپیک به دنبال کسب مدال طلا هستم/ می‌خواهم با کسب طلا روح مرحوم رحمان را شاد کنم ملی‌پوش تیم‌ملی پاراوزنه‌برداری کشورمان گفت: هدفم کسب مدال طلای پارالمپیک است تا از جایگاه ایران در دسته فوق سنگین دفاع کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به‌نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، منصور پورمیرزایی، ملی پوش تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان بیان کرد: سال‌های زیادی است که برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک تلاش کردم و اکنون در آخرین روزهای اردوی آمادگی تیم ملی زیر نظر کادر‌فنی تمریناتم را پیگیری می کنم تا ثمره تلاش‌هایم را با کسب بهترین مدال در توکیو رقم بزنم.

وی درباره فقدان مرحوم سیامند رحمان بیان داشت: قرار بود تا مرحوم سیامند رحمان در پارالمپیک توکیو حضور داشته باشد اما این اتفاق تلخ باعث شد تا با نظر مسئولین من به عنوان نماینده کشورمان در دسته فوق سنگین به روی تخته بروم و از جایگاه قهرمانی ایران در این آوردگاه دفاع کنم. پورمیرزایی افزود: جای مرحوم رحمان در رقابت های توکیو خالی است. غیبت او باعث شده تا مسابقات وزنه برداری این دوره از بازی‌ها مانند گذشته هیجان لازم را نداشته باشد. من تلاش می کنم برای کشورم نماینده خوبی باشم و با ثبت بهترین رکورد و کسب مدال طلا دل ملت ایران و روح مرحوم سیامند رحمان را شاد کنم. وی درباره آمادگی خود تصریح کرد: نزدیک به هفت ماه است که در اردو حضور داریم و زیر نظر کادرفنی تیم‌ملی هر روز تمرین می کنم و به اوج آمادگی‌ام نزدیک شده‌ام و چند روز قبل از اعزام به اوج صد درصد آمادگی‌ام خواهم رسید تا در توکیو بهترین نتیجه را ثبت کنم. پورمیرزایی درباره تجربه خود تاکید کرد: حدود بیست سال است که در تیم‌ملی حضور دارم و در این مدت آوردگاه‌های زیادی را تجربه کردم. اما پارالمپیک به لحاظ بار فنی و روانی متفاوت و سخت است. رقابت‌های تایلند برای من آزمونی بود تا شرایطم را بعد یکسال دوری از مسابقات بسنجم و مجدد صحنه مسابقه را تجربه کنم و با تمرکز و آرامش بتوانم رکوردی که مد نظر بود را ثبت نمایم. ملی پوش پاراوزنه‌برداری کشورمان در پایان درباره نتایج دیگر المپیکی‌های ایران گفت: نتایج المپیک را دنبال می‌کنم. ورزشکاران المپیکی کشورمان به دنبال بهترین نتایج هستند اما این مسابقات هم مانند پارالمپیک سخت است. پیروزی آنها به ما انگیزه می دهد تا ما هم نتیجه خوبی در توکیو کسب کنیم. امیدوارم بتوانم در پارالمپیک مدال طلا را بدست آورم. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1757023 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن