سیاسی

پژمانفر: تلاش برخی بر این است کشور راهی جز مذاکره نداشته باشد

يکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۰۲:۵۵ پژمانفر: تلاش برخی بر این است کشور راهی جز مذاکره نداشته باشد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تمام تلاش برخی بر این است که کشور راهی جز مذاکره نداشته باشد و کسانی که این مسائل را در جامعه ایجاد کردند باید جواب بدهند.

پژمانفر: تلاش برخی بر این است کشور راهی جز مذاکره نداشته باشد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در همایش "وین نان نمی شود" که بعد از ظهر امروز در تالار بصیرت لانه سابق جاسوسی آمریکا به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران برگزارشد، گفت: نگاهی که در حل مسائل کشور داشتند این بود که باید رضایت آمریکا را جلب کنیم و نگاه دیگر این بود که شما عرضه مذاکره را ندارید؛ نگاه این بود که مسئله دارد حل می شود ولی مسئله ای حل نمی شد!

وی افزود: بعد از این که ۸ سال فشار آوردند به کشور و گفتند راه حل مشکلات در مذاکرات است، فرصت هایی از کشور از دست رفت. ما ۱۱.۸ تن اورانیوم غنی شده از دست دادیم. کشوری که بیش از ۱۴ سال جشن خودکفایی گندم می گرفت امروز دو سال است دارد واردات گندم انجام می دهد.

پژمانفر با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد: کشوری که نیازهای همسایه‌ها را برطرف می کرد امروز باید با واردات مشکلات خودش را حل کند!

این نماینده مجلس گفت:‌نامه ای را به آقای روحانی نوشتیم که آقای عارف هم امضا کرد، گفتیم شما دارید بحران نان درست می کنید برای کشور و این ها برنامه ریزی شده است.

وی افزود: توانمندی هسته ای ما را گرفتند. الان هم دارند روی امنیت غذایی ما کار می کنند که این را هم بگیرند و کشوری که توانمندی در این موضوعات نداشته باشد، خب معلوم است چه می شود.

این نماینده مجلس گفت: امروز تمام تلاش بر این هست که کشور راهی جز مذاکره نداشته باشد. کسانی که این آبشخور را در جامعه ایجاد کردند امروز باید جواب بدهند. من نماینده باید پاسخ داشته باشم و آنها هم باید پاسخ داشته باشد.

پژمانفر افزود: البته مجلس یازدهم کارهای خوبی کرد و در مقابل این قضیه ایستاد و مصوبه ای تصویب کرد مجلس در قانون گذاری خوب عمل کرد اما در حوزه نظارت موفق نبود.

وی افزود: چه اتفاقی افتاده است که قیمت #دلار کاهش پیدا می کند؟ اتفاقی نیفتاده اما چرا دارد کاهش پیدا می کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مردم فکر می کنند اینها نشستند در وین و مشکلات را حل می کنند! آقای روحانی و ظریف به مردم دروغ گفتند که تحریم ها برداشته می شود.

پژمانفر در ادامه انتقاداتی را نسبت به هیات رییسه مجلس در بحث بودجه و جداول مطرح کرد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن