اجتماعی

پیاده‌روی و نصب موکب در جوار مرزها ممنوع است/ تحت هیچ شرایطی تردد به عراق میسر نیست

يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ – ۱۰:۳۴ پیاده‌روی و نصب موکب در جوار مرزها ممنوع است/ تحت هیچ شرایطی تردد به عراق میسر نیست

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان این مطلب که کشور عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارد گفت: بر همین اساس تجمیع دسته‌جات و هیئات عزاداری، پیاده‌روی و حتی نصب موکب در جوار مرزها ممنوع بوده و تحت هیچ شرایطی تردد به سمت کشور عراق میسر نیست.

پیاده‌روی و نصب موکب در جوار مرزها ممنوع است/ تحت هیچ شرایطی تردد به عراق میسر نیست

سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت تردد در مرزهای ۴ گانه‌ ‌با کشور عراق‌ اظهار داشت: در سال جاری با توجه به فراگیر شدن ویروس منحوس کرونا در جهان، پیاده روی اربعین که میلیون‌ها عاشق و دلداده را جذب خود می‌کند، برگزار نمی‌شود؛ این موضوع موجب اندوه مرزبانان نیز شده که توفیق خدمتگزاری به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) از آنها سلب شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا‌ تصریح کرد: بنا بر اعلام ستاد اربعین کشور و همچنین اعلام رسمی کشور عراق، توصیه می‌کنیم مردم فهیم،‌ ولایی و مکتبی ایران اسلامی برای اربعین سالار شهیدان به مرزهای چهارگانه با کشور عراق مراجعه نکنند؛ چراکه کشور عراق پذیرای زائران در مرزهای خود نیست.

وی ادامه داد: همه متأثر از این موضوع هستیم؛ چراکه خدمات‌رسانی به زائران امری الهی و خداپسندانه است که توفیق آن از مرزبانان گرفته شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا اعلام کرد: کشور عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارد و بر همین اساس تجمیع دسته‌جات و هیئات عزاداری، پیاده‌روی و حتی نصب موکب در جوار مرزها ممنوع است و ترددها تحت هیچ گونه شرایطی به سمت کشور عراق میسر نیست و مرزها بسته خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:‌ این موضوع فصل الخطاب بوده و مرزبانان از مردم پوزش می‌طلبند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن