سیاسی

پیام تسلیت معاون اول رییس جمهور در پی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه‌ای

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ – ۰۳:۴۴ پیام تسلیت معاون اول رییس جمهور در پی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه‌ای

اسحاق جهانگیری در پیامی درگذشت نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان در اروپا و آمریکا را تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت کرد.

پیام تسلیت معاون اول رییس جمهور در پی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه‌ای نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان در اروپا و آمریکا را تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت روحانی دانشمند حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر جواد اژه ای نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان در اروپا و آمریکا، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
مصیبت فقدان این عالم وارسته که عمر با برکت خود را صرف اعتلای علم و دانش و پرورش استعدادهای درخشان کشور نمود، به جامعه دانشگاهی کشور، اساتید و دانشجویان، علاقه مندان و بستگان به ویژه بیت شریف آیت الله شهید دکتر بهشتی و خانواده ارجمند ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن