سیاسی

پیام تقدیر امیر سرلشکر موسوی از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ – ۲۲:۲۴ پیام تقدیر امیر سرلشکر موسوی از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی از تلاش‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای توجه و خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ارتش تقدیر کرد.

پیام تقدیر امیر سرلشکر موسوی از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش حوزه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی از تلاش‌های ارزشمند سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای توجه و خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ارتش تقدیر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس سعید اوحدی

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد

خدمت به مردم ولایت مدار و خانواده معزز شهدا و ایثارگران لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران قیمتی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن مفتخر بوده و باعث سربلندی در پیشگاه خداوند متعال می گردد.
بدین وسیله از تلاشهای ارزشمند شما و همکاران گرامی در راستای توجه و خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال جهش تولید صمیمانه تقدیر و تشکر می گردد و توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر تعالی و پیشرفت سربازان وطن از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن