سیاسی

پیام لاریجانی در وداع با شهدای خان‌طومان

پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ – ۱۸:۵۲ پیام لاریجانی در وداع با شهدای خان‌طومان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت وداع و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم پیامی صادر کرد.

پیام  لاریجانی در  وداع  با شهدای خان‌طومان

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت وداع و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام لاریجانی بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و صدیقین

بازگشت عطراگین آلاله های پرپر عاشورایی و سروهای سربلند مدافع حرم زینب کبری سلام الله علیها از سفر خونین «خان‌طومان» دیگر بار میهن اسلامی را با داغ لاله ها آراست و به نور جاودانه و خاموشی ناپذیر شهادت جلا و روشنی بخشید.

این عاشقان جاوید، این حماسه سازان رشید و این پیروان راه سرخ کربلا، با تقدیم خونهای مطهر خویش، امنیت، عزت و معنویت را برای کشور اسلامی مان به ارمغان آوردند و خود در جوار رحمت حق به عیش ابدی دست یافتند که خداوند فرموده است: وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.

سلام پروردگار متعال و بندگان صالح و ملائکه‌اش بر ارواح طیّبه‌ این شهدا که عارفانه و پاکبازانه در دیار غربت از حریم اهل بیت علیهم السلام پاسداری و در این راه جانهای خود را فدا کردند.

این جانب در برابر این پیکرهای پاک و ارواح بلند و تابناک سر تعظیم فرو می آورم و بازگشت شهدای گرانقدرمان را از پس سالها غربت به میهن اسلامی بزرگ و گرامی داشته، به حضرت ولی عصر عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف ، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و به خصوص خانواده‌های صبور و مقاوم این عزیزان تسلیت و تهنیت عرض می نمایم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن