سیاسی

پیام وزیر بهداشت به مناسبت چهلمین سالگرد شهدای هویزه

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ – ۱۰:۲۲ پیام وزیر بهداشت به مناسبت چهلمین سالگرد شهدای هویزه

وزیر بهداشت در پیامی تصویری به مراسم شهدای هویزه، گفت: تردید ندارم که روز شهادت برای شهید سلیمانی و شهدای هویزه، روز پیروزی، رستگاری و سعادت بود.

پیام وزیر بهداشت به مناسبت چهلمین سالگرد شهدای هویزه

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در پیامی تصویری به مراسم شهدای هویزه، گفت: در سالروز شهادت شهدای هویزه درود می فرستم به همه شهدای سرزمینم و به شهدای عزیز هویزه.

وی ادامه داد: سال گذشته سعادت داشتم در مراسم بزرگداشت شهدای هویزه در خوزستان حضور داشته باشم اما صبح همان روز به هنگام نماز متوجه شهادت سردار عزیزمان سردار حاج قاسم سلیمانی شدم.

نمکی افزود: تردید ندارم که روز شهادت برای شهید سلیمانی و شهدای هویزه، روز فلاح بود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه روز شهادت شهید سلیمانی روزی بود که او عاشقانه لحظه ها را در انتظارش را می کشید، درباره مراسم بزرگداشت شهدای هویزه گفت: دلم می خواست امروز در کنار عزیزان برگزار کننده مراسم بزرگداشت شهدای هویزه در خورستان باشم که خون هزاران شهید بزرگوار در خاک آن ریخته است.

وی در پایان گفت: امیدوارم عزیزان شهدای هویزه و شهید سلیمانی همنشین اولیای الهی و حضرت اباعبدالله الحسین در پیشگاه خداوند باشند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن