اجتماعی

پیشرفت 88 درصدی زیرگذر بزرگراه شهید نجفی رستگار

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ – ۱۵:۲۸ پیشرفت 88 درصدی زیرگذر بزرگراه شهید نجفی رستگار

معاون شهردار منطقه 15 تهران گفت: عملیات احداث زیرگذر تقاطع خیابان پیامبر اعظم (ص) با بزرگراه شهید نجفی رستگار به پیشرفت 88 درصدی رسید.

پیشرفت 88 درصدی زیرگذر بزرگراه شهید نجفی رستگار

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علیرضا حلاجیان، معاون فنی و عمرانی منطقه 15 تهران درباره عملیات احداث زیرگذر تقاطع خیابان پیامبر اعظم (ص) با بزرگراه شهید نجفی رستگار اظهارداشت: این عملیات بنا بر درخواست ساکنان قسمت جنوبی محله مشیریه و با نظر شورایاری محله در آستانه اتمام و همزمان با افتتاح پروژه بزرگراهی شهید نجفی رستگار به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: این زیر گذر خارج از نقشه اولیه پروژه به عنوان زیر پروژه الحاقی به عرض حدود ۴ متر و طول تقریبی ۱۰۰ متر در دستور کار قرار گرفت تا شهروندان همزمان با بهره برداری از پروژه بتوانند از آن استفاده کنند.

معاون فنی و عمرانی منطقه 15 تهران اضافه کرد: عملیات عمرانی زیرگذر در محدوده کندرو به کندرو به اتمام رسیده است و پروژه در مرحله احداث مسیر های دسترسی است.

وی ادامه داد: به منظور تأمین روشنایی بیشتر در این محدوده نیز نصب و تامین برق ۱۰ پایه جدید روشنایی نیز در محدوده خیابان پیامبر اعظم در ضلع جنوبی محله مشیریه انجام و روشنایی مطلوب در محل برقرار شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن