سیاسی

پیشنهاد سردار اشتری برای افزایش اعتبارات معیشتی ناجا/ بودجه مرزبانی باید ۷۰ درصد افزایش یابد

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ – ۱۹:۱۵ پیشنهاد سردار اشتری برای افزایش اعتبارات معیشتی ناجا/ بودجه مرزبانی باید ۷۰ درصد افزایش یابد

فرمانده ناجا با اشاره به حضورش در کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در این جلسه بر افزایش اعتبارات نیروی انتظامی به ویژه در بخش معیشت کارکنان، تجهیزات، ابنیه و بودجه مرزبانی تاکید شد.

پیشنهاد سردار اشتری برای افزایش اعتبارات معیشتی ناجا/ بودجه مرزبانی باید ۷۰ درصد افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی امروز (یکشنبه، 23 آذر) در حاشیه نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توضیح این جلسه، گفت: در جلسه امروز پیرامون ارتقاء اعتبارات نیروی انتظامی و کسری‌های بودجه ناجا توضیحاتی مطرح شد، به ویژه در ارتباط با کمبود اعتبارات در حوزه تجهیزات نیروی انتظامی، ابنیه و معیشت کارکنان مطالبی را برای اعضای کمسیون تشریح کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: نمایندگان درخواست ناجا را منطقی و بر اساس نیازمندی‌ها دانستند لذا بنا شد در کمیسیون تلفیق پیگیری کنند. با توجه به اینکه همکاران ناجا به صورت شبانه روز در اقصی نقاط کشور در حال خدمت رسانی هستند و باید از حداقل امکانات برخوردار باشند، در این جلسه بر موضوع معیشت تاکید ویژه‌ای شد.

سردار اشتری در ادامه اظهار کرد: در حوزه مرزبانی نیز مشکلاتی داریم، بودجه مرزبانی باید حداقل 70 درصد افزایش داشته باشد. امیدواریم با همت و تلاش نمایندگان مجلس در این مسیر شاهد گشایش هایی باشیم و منابع این حوزه افزایش یابد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن