اقتصادی

پیش بینی سه برابر شدن رزرو سفر «لوفت هانزا» در تابستان 2021/ احتمال اخراج 1000 خلبان

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ – ۱۶:۴۲ پیش بینی سه برابر شدن رزرو سفر «لوفت هانزا» در تابستان 2021/ احتمال اخراج 1000 خلبان

مدیر ارشد اجرایی لوفت هانزا گفت رزرو سفرهای این شرکت در تابستان آینده به علت صدور قریب الوقوع مجوز واکسن کرونا، سه برابر خواهد شد و این شرکت در صورت به توافق نرسیدن با اتحادیه ها بر سر حقوق، 1000 خلبان را اخراج خواهد کرد.

پیش بینی سه برابر شدن رزرو سفر «لوفت هانزا» در تابستان 2021/ احتمال اخراج 1000 خلبان

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، کارستن اسپور، مدیر ارشد اجرایی لوفت هانزا گفت رزرو سفرهای این شرکت در تابستان آینده به علت صدور قریب الوقوع مجوز واکسن کرونا، سه برابر خواهد شد.

وی افزود انتظار دارد وضعیت این کسب و کار در سال 2021 به طور متوسط به نیمی از سطح سال 2019 برسد.

اسپور گفت چشم انداز قطعی یک واکسن تاثیرگذار، اعتماد را در میان مسافران تقویت کرده است.

وی افزود: «حقیقت این است که مردم قبلا پروازهای خود برای عید پاک را رزرو کرده بودند و این نشان می دهد تا چه میزان اعتماد دارند.»

«من انتظار دارم ما در سال آینده بتوانیم به طور متوسط به نیمی از سطح سال 2019 دست یابیم و برای تابستان و پاییز، ما برآورد بیش از 70 درصد را داریم.»

وی ادامه داد لوفت هانزا پیش بینی می کند در سال آینده از دست دادن نقدینگی اش متوقف شود و امید دارد از سال 2022 به سودآوری برسد.

این مدیر لوفت هانزا ابراز امیدواری کرد دولت آلمان که در ماه می به این خط هوایی 9 میلیارد یورو (10.94 میلیارد دلار) در عوض 20 درصد سهام کمک کرد، بتواند از سال 2023 سهامش در این شرکت را کاهش دهد.

اسپور توضیح داد این شرکت هواپیمایی تنها 3 میلیارد یورو از این کمک را دریافت کرده و به لطف مدیریت سختگیرانه هزینه ها، بخش کوچکی از آن را استفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرد این خط هوایی اگر نتواند یک قرارداد حقوق با اتحادیه های در مورد کاهش دستمزدها و کاهش ساعت کاری امضا کند، در سه ماهه دوم مجبور خواهد شد هزار خلبان را اخراج کند.

وی افزود: «اگر توافق صورت نگیرد، این نخستین بار در تاریخ این شرکت خواهد بود که 500 خلبان و 500 افسر ارشد در سه ماهه دوم 2021 مجبور به ترک شرکت خواهند شد.»

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن