سیاسی

پیگیر وضعیت اختلاس‌ صندوق ذخیره فرهنگیان از قوه قضائیه هستیم

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ – ۰۷:۰۴ پیگیر وضعیت اختلاس‌ صندوق ذخیره فرهنگیان از قوه قضائیه هستیم

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: وکلای ملت از قوه قضاییه مطالبه مشخص شدن سرنوشت اختلاس‌کنندگان از صندوق ذخیره فرهنگیان و سوءاستفاده کنندگان از حق و حقوق معلمان را دارند و اجازه تکرار آن را نخواهند داد.

پیگیر وضعیت اختلاس‌ صندوق ذخیره فرهنگیان از قوه قضائیه هستیم

مهرداد ویس‌کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان باید به صورت جدی بازبینی قرار بگیرد و ما خواستار مشارکت بیشتر فرهنگیان در این صندوق هستیم و نباید تمامی خدمات این صندوق تنها معطوف به بازنشستگان باشد.

وی افزود: مطالبات حداکثری فرهنگیان در این صندوق بایستی تأمین شود و اگر سهام کارخانجات و واحدهای تولیدی این صندوق افزایش پیدا می‌کند بایستی آثار آن در سفره فرهنگیان دیده شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: اگر نظارت کمیسیون آموزش بر صندوق ذخیره فرهنگیان افزایش پیدا کند شاهد کاهش آسیب‌هایی که در گذشته در این صندوق به وجود آمد و اختلاس‌هایی که صورت گرفت و موجب خسارت به فرهنگیان شد، باشیم.

ویس‌کرمی خاطرنشان کرد: نمایندگان عضو این کمیسیون از مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان مطالبه جدی مشخص شدن سرنوشت اختلاس‌کنندگان از این صندوق و سواستفاده کنندگان از حق و حقوق فرهنگیان را دارند و مقرر شده است که کمیسیون آموزش از طریق قوه قضاییه این موضوع را دنبال کند و اجازه ندهد کسانی که با نام صندوق ذخیره فرهنگیان بازی کرده‌اند مجدداً مجال چنین کاری را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن