فرهنگ و هنر

چاپ هفدهم «زایو» منتشر شد

کتاب زایو - کراپ‌شده

چاپ هفدهم داستان زایو توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد.

به گزارش مشرق، چاپ هفدهم داستان زایو توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد.

زایو رمانی در ژانر علمی تخیلی است که حوادث آن در سال ۱۴۲۰ هجری شمسی روایت می‌شود. دورانی که در آن یک ویروس وحشتناک به نام «زی.اُ.» یا «زایو» سراسر دنیا را فراگرفته است

ویروسی عجیب شناسایی شده‌است که گفته می‌شود بیشتر کشورهای دنیا را آلوده کرده و رسانه‌ها اعلام کرده اند که هیچ راهی هم برای ساختن ضد ویروس نیست….و نیمی از جمعیت زمین به واسطه گسترش این بیماری مرده‌اند.

از جانب فلسطین گزارشی به ایران می‌رسد که در آن به وجود یک آزمایشگاه مشکوک در اعماق زمین، در منطقه‌ای در فلسطین اشاره می‌شود.

دکتر علی پارسا محقق و میکروب‌شناس ایرانی برای یافتن سرنخ‌هایی از زایو و نجات ساکنان زمین از دست این میکروب کشنده با یک گروه آموزش‌دیده برای رفتن به این آزمایشگاه آماده می‌شوند ولی در طول مسیر با اتفاقات عجیبی روبرو می‌شوند که باعث آشنایی آن‌ها با یک تیم حرفه‌ای بین‌المللی در حوزه شناسایی و مبارزه با بیماری‌های میکروبی می‌شود

در بخشی از این کتاب آمده است:

«… نتایج تحقیقات بخش استراتژی و اسناد ما، این رو مشخص کرد که تمام این جنگها و استفاده از سلاح‌های میکروبی و این آخری، یعنی تست ویروس زایو در کشورهای استعمارشده، همه و همه، مثل شاخه‌های یک درخت به یکدیگر وصل میشن. همۀ اینها به یک فکر ختم میشن! فرانس خنده‌ای کرد و گفت: حتی میشه گفت به یکی دو اسم! ساشا نگاه از فرانس گرفت و آرام گفت: چندنفر سرمایه‌دار!»

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن