اجتماعی

چرا شاد ایجاد شد

پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۴۶ چرا شاد ایجاد شد

وزیر آموزش و پرورش به تشریح ایجاد شاد پرداخت.

چرا شاد ایجاد شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در آیین رونمایی از نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: شاد عرصه ارائه خدمات متنوع آموزشی است

وی اضافه کرد: کرونا آمد و با سرعت و غافلگیرانه آمد و همه را در برگرفت و همه شؤونات زندگی مردم را تحت‌ تأثیر قرار دارد و ما در قرن اخیر تا این حد با پدیده با این شمول و گسترده نداشتیم.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: یکی از تأثیرات بر آموزش بود و آموزش زیرساخت عدالت اجتماعی است و یک حق برای مردم است و برای دستیابی به جامعه عادلانه، نظام آموزشی عادلانه داشته باشیم.

وی افزود: آموزش بیش از یک میلیارد دانش‌آموز و دانشجو تحت الشعاع کرونا قرار گرفت و وقفه در آموزش اثرات فردی سخت و تبعات اجتماعی گسترده کوتاه مدت و بلند مدت دارد‌ و همه به دنبال راه‌حل بودند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه راه‌حل قاطع در این زمینه هنوز وجود ندارد، گفت: ما در گام اول از تلویزیون کمک گرفتیم و ۴ کانال آموزشی به کمک آمد. این ارتباط یکطرفه بود و اطمینان از رفع اشکال و پیگیری تکلیف نبود و به دنبال راه تکمیلی بودیم.

وی اضافه کرد: با کمک همراه اول، شاد ایجاد شد البته مشکلاتی وجود داشت اما با همکاری تیم قوی فنی کم‌کم برطرف شد.

حاجی‌میرزایی با بیان اینکه وارد زیست بوم جدید شدیم، گفت: جوامع در حال انتقال بودند اما کرونا جوامع را به این زیست بوم جدید پرتاب کرد که باید هم از ظرفیت‌ها استفاده کرد و موانع و مشکلات را برطرف کرد.

ادامه دارد

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن