اجتماعی

«چفیه» نماد سازمان دانش‌آموزی شود

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۴۴ «چفیه» نماد سازمان دانش‌آموزی شود

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: با توجه به اهمیت پیام نمادها در هر جامعه، پیشنهاد ما این است که چفیه نماد سازمان دانش‌آموزی شود.

«چفیه» نماد سازمان دانش‌آموزی شود

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سردار عباس مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست شورای پایگاه بسیج شهید احمد کاظمی سازمان دانش‌آموزی کشور گفت: با توجه به اهمیت پیام نمادها در هر جامعه، پیشنهاد ما این است که چفیه نماد سازمان دانش‌آموزی شود.

وی با اشاره به تلاش‌های سازمان دانش آموزی کشور در خصوص معرفی هر چه بهتر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دانش‌آموزان، گفت: دشمن در راستای تغییر هویت یک ملت، سعی در تغییر سه عنصر اصلی لباس، زبان و رسم الخط می‌کند.

سردار مطهری افزود: حافظه تاریخی ملت ایران، سعی رژیم طاغوت را در تغییر لباس ایرانی و زبان فارسی به یاد دارد؛ این عناصر در جهت‌گیری شخصیت و جامعه پذیری نسل جوان نقش مهمی دارند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این سازمان پرتلاش که کارنامه درخشانی در خدمات رسانی و جامعه پذیری دارد، در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که نماد غیرت و شجاعت ایرانی است با یک طراحی فاخر، از نماد چفیه در دستمال گردن لباس فرم خود استفاده نماید تا به پیروی از مکتب حاج قاسم، هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی را هم‌زمان نشان دهد.

وی در ادامه بیان داشت: در این زمینه و سایر زمینه‌ها، سازمان بسیج فرهنگیان کشور آماده هر گونه همکاری با سازمان دانش آموزی است؛ وقتی نسل جوان ما حاج قاسم سلیمانی را الگوی عملی خود قرار دهد، هدف گذاری و جهت گیری او در جامعه پذیری، خدمت به مردم، اسلام، ایران، تعبد در برابر خدا، ولایت مداری، حفظ طبیعت و …خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکید آیات قرآن در زمینه قدر دانستن نعمت ولایت، گفت: بر اساس آیه شریفه «ثم لتسئلن یومئذ عن النعیم» در قیامت از نعمت ولایت سوال خواهد شد و نیز آیه شریفه «یَوْمَ نَدْعُوا کُلَّ أُنَاسٍ بِإِمَامِهِمْ» تصریح دارد که مردم در روز قیامت با امامشان محشور خواهند شد. چه خوب است به تبعیت از مکتب حاج قاسم و در اجرای خواسته صریح ولایت، نمادهایمان را ایرانی-اسلامی کنیم تا نسل جوان با افتخار، پا جای پای شهید سلیمانی بگذارد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن