فرهنگ و هنر

چه کسی جای سام درخشانی را در مسابقه «ایران» گرفت؟

چه کسی جایِ سام درخشانی را در مسابقه تلویزیونی "ایران" گرفت؟

سری جدید مسابقه تلویزیونی «ایران» با انجام برخی از تغییرات خصوصاً در بخش اجرا آغاز شد و سعید شیخ‌زاده جایِ سام درخشانی را گرفت.

به گزارش مشرق، هاشم رضایت تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی"ایران" درباره تغییرات در فصل دوم، گفت: در سری جدید، اجرای برنامه برعهده سعید شیخ‌زاده از مجریان و گویندگان خوب کشور خواهد بود و به تازگی نیز ضبط قسمت‌ها آغاز شده است. علاوه بر تغییر مجری، برای ایجاد تنوع در آیتم‌ها چند بازی جدید نیز توسط طراحان برنامه به مسابقه اضافه شده است.

بیشتر بخوانید:

چالش‌های «رامبد جوان» در خان هفتم

وی همچنین درباره دلایل تغییر مجری برنامه نیز گفت: سام درخشانی در ۶۰ قسمت اجرای مسابقه را برعهده داشت. متأسفانه در میان وقفه طولانی و پیش‌بینی نشده‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ضبط برنامه ایجاد شد، آقای درخشانی پیشنهاد بازی در سریال «خوب، بد، جلف» را دریافت کردند و در صورت پذیرش این پیشنهاد، عملاً حضور وی در فصل دوم مسابقه از نظر زمانی امکان‌پذیر نبود. ما نیز با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق آغاز ضبط، طی یک تفاهم کاملاً دوستانه تصمیم گرفتیم اجرای برنامه را به گزینه دیگری واگذار کنیم. ضمن اینکه این احتمال وجود دارد در پروژه آینده دوباره بتوانیم با آقای درخشانی همکاری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

مجری جدید «کودک شو» مشخص شد

این تهیه‌کننده درباره اقدامات لازم برای حفظ سلامتی افراد حاضر در استودیو نیز گفت: برای حفظ سلامتی گروه همچنان ضبط مسابقه بدون حضور تماشاگران است و به شرکت‌کنندگان نیز تأکید می‌شود که از آوردن همراه خودداری کنند. به مانند سری قبل و برای حفظ سلامتی اعضای پروژه از تمامی افراد قبل از حضور در استودیو تست گرفته می‌شود و تلاش می‌کنیم تا تمامی نکات بهداشتی را نیز رعایت کنیم.

مسابقه "ایران" در شب‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه بعد از خبر ساعت ۱۰ روی آنتن می‌رود.

منبع: تسنیم

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن