ورزشی

کاراته انتخابی المپیک| حذف علیپور؛ توقف شهرجردی پای دیوار توکیو/ پایان رقابتهای پاریس بدون کسب سهمیه

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 00:30 منتشر شده در مورخ: 1400/03/23 شناسه خبر: 1742481 ادامه دومین روز مسابقات گزینشی با ناکامی نمایندگان ایران کاراته انتخابی المپیک| حذف علیپور؛ توقف شهرجردی پای دیوار توکیو/ پایان رقابتهای پاریس بدون کسب سهمیه کاراته انتخابی المپیک| حذف علیپور؛ توقف شهرجردی پای دیوار توکیو/ پایان رقابتهای پاریس بدون کسب سهمیه دومین روز از مسابقات گزینشی کاراته برای کسب سهمیه المپیک درشهر پاریس با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، روز دوم مسابقات گزینشی المپیک توکیو که ازدیروز (جمعه) به میزبانی فرانسه در پاریس آغاز شده است با معرفی قهرمانان کاتای انفرادی مردان و ۶۱- کیلوگرم بانوان پایان رسید.

در این مسابقات رزیتا علیپور نماینده ایران در وزن ۶۱- کیلوگرم بانوان پس از قرعه استراحت در دور نخست؛ در دور دوم مقابل کریستینا فرر از اسپانیا با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید. علیپور با قبول شکست با نتیجه دو بریک مقابل بیتسام سادینی از مراکش و صعود او به نیمه نهایی راهی "رپه شارژ" شد اما در این بخش هم با نتیجه چهار بر صفر به جانسا میشله فونسکا از پورتوریکو باخت و از دور مسابقات کنار رفت. در کاتای انفرادی آقایان ابوالفضل شهرجردی، در اولین دور رقابت ها در جمع ۷ نماینده دیگر کشورها در گروه یک با کسب امتیاز ۲۴.۸۸ بالاتر از نماینده میزبان به عنوان نفر نخست راهی دور دوم شد. کاتاروی ایران در دور دوم این پیکارها نیز باز هم با امتیاز ۲۴.۶۶ به مقام نخست رسید. نماینده کاتای ایران در دور سوم با امتیاز ۲۵.۸۰ بعد از هی جون پارک از کره جنوبی در رده دوم ایستاد. وی در این رقابت ها و در دور چهارم با امتیاز ۲۵.۴۶ از سد یوکی یوجی هارا از سوییس گذشت تا به همراه نماینده کره جنوبی، امریکا و چین تایپه راهی مرحله پایانی شود. در مرحله پایانی که به شکل دوره ای برگزار شد ابوالفضل شهرجردی از ایران، هی جون پارک از کره جنوبی، آریل تورس از امریکا و یی تا وانگ از چین تایپه به مصاف هم رفتند که در پایان با توجه به باخت شهرجردی مقابل هر سه نماینده راه یافته به این مرحله از کسب سهمیه المپیک باز ماند. شهرجردی ابتدا با کسب امتیاز ۲۴.۶۶ به تورس آمریکایی با امتیاز ۲۵.۶۶ باخت. او سپس با امتیاز ۲۵.۲۶ در مصاف با هی جون پارک از کره جنوبی با امتیاز ۲۵.۹۸ باخت. شهرجردی در آخرین بازی هم با کسب امتیاز ۲۴.۲۸ در مقابل یی تا وانگ از چین تایپه با امتیاز ۲۵.۶۲ باخت و از کسب سهمیه المپیک باز ماند. فردا (یکشنبه) در ادامه این رقابت ها ایران نماینده ای ندارد. کاراته ایران پیش از این توسط حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده صاحب چهار سهمیه المپیک شده بود. با کسب ۴ سهمیه، کاراته ایران از طریق رنکینگ بعد از ترکیه بیشترین سهمیه را در دو بخش کاتا و کومیته کسب کرده است. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1742481 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن