سیاسی

کارمندان زندان‌ها برای دریافت فوق‌العاده حقوق‌ به کمیسیون قضایی مجلس شکایت کنند

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۰۹:۳۴ کارمندان زندان‌ها برای دریافت فوق‌العاده حقوق‌ به کمیسیون قضایی مجلس شکایت کنند

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: باید گلایه‌مندان عدم اجرای قانون تسرّی فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها به این کمیسیون شکایت کرده و ما هم قول می‌دهیم تا مشکل را از مسئولان قوه قضائیه پیگیری کنیم.

کارمندان زندان‌ها برای دریافت فوق‌العاده حقوق‌ به کمیسیون قضایی مجلس شکایت کنند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «پیگیر قانون تسرّ‌ی فوق‌العاده سازمان زندان‌ها باشید» خواستار پیگیری این موضوع از مسئولان امر شدند.

در همین راستا، با حجت‌الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو کردیم.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: باید چرایی عدم اجرای این مورد را از معاونت مالی، اداری و پشتیبانی قوه قضائیه سؤال کنیم که چرا این موضوع محقق نشده است.

وی افزود: کارمندان سازمان زندان‌ها باید در نامه‌ای که به کمیسیون قضایی و حقوقی ارسال می‌کنند، شکایت خود را مبنی بر عدم اجرای قانون تسرّی فوق‌العاده خاص سازمان پزشکی – قانونی به سازمان دامپزشکی و سازمان زندان‌ها پیگیری کنند تا ما این موضوع را از مسئولان و متولیان امر سؤال کرده و حتی استفساریه داشته باشیم.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: کارمندان سازمان زندان‌ها می‌توانند در این باره شکایت خود را به کمیسیون قضایی مجلس ارسال کنند تا این کمیسیون براساس وظایف نظارتی خود، عدم اجرایی این قانون و چرایی عدم تسرّی فوق‌العاده خاص سازمان پزشکی قانونی به سازمان دامپزشکی و سازمان زندان‌ها را جویا شویم.

نوروزی در پایان گفت: کمیسیون قضایی مجلس بعد از بررسی شکایت مذکور، مسئولان ذیربط را احضار کرده و از آنها عدم اجرای این قانون را سؤال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن