سیاسی

کاظمی: خسارت زمین‌های کشاورزی آسیب‌دیده از سیل پلدختر هنوز جبران نشده است

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ – ۱۹:۲۳ کاظمی: خسارت زمین‌های کشاورزی آسیب‌دیده از سیل پلدختر هنوز جبران نشده است

نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: پس از گذشت بیش از یک سال و نیم از سیل پلدختر هنوز بخش اعظمی از زمین‌های کشاورزی که سیلاب به آنها صدمه زده و تاسیسات آنها را برده جبران خسارت نشده‌اند.

کاظمی: خسارت زمین‌های کشاورزی آسیب‌دیده از سیل پلدختر هنوز جبران نشده است

سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت:‌با وجود گذشت بیش از یک سال و نیم از سیل شهرستان پلدختر هنوز بخش اعظمی از زمین‌های کشاورزی که سیل آنها را خراب کرده و تاسیساتش را با خودش برده جبران خسارت نشده‌اند.

وی افزود: از سوی دیگر در سیل پلدختر هزار دستگاه از خودروهای مردم یا آسیب دیده و یا سیل آنها را برده که هنوز هیچ خسارتی به صاحبان آنها پرداخت نشده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه مسکن وام به مردم پرداخت شده و حرکت‌های قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته و از سایر بخش‌ها پیشرفت بیشتری در این حوزه انجام شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: در مورد راه پلدختر به خرم آباد که بر اثر سیل تخریب شده، سرعت بازسازی آن باید بیشتر شود و با سرعت کمی این بازسازی در حال انجام است.

وی افزود: راه پلدختر به خرم آباد به ۴ قطعه تقسیم شده و تنها قطعه یک و ۴ آن برای بازسازی به پیمانکار واگذار شده و قطعات ۲ و ۳ آن هنوز به پیمانکار واگذار نشده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد قطعه‌های واگذار شده، قطعه‌ ۴ که به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء واگذاری شده در حال بازسازی است اما در مورد قطعه یک، کارگاه تشکیل شده ولی پیمانکار هنوز کارش را شروع نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن