سیاسی

کانون دانشگاهیان: مساله فلسطین تا حصول نتیجه نهایی در صدر مسائل امت اسلامی خواهد ماند

جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۱:۰۳ کانون دانشگاهیان: مساله فلسطین تا حصول نتیجه نهایی در صدر مسائل امت اسلامی خواهد ماند

کانون دانشگاهیان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مساله فلسطین تا حصول نتیجه نهایی همچنان در صدر مسائل امت اسلامی خواهد ماند و ماجراهای چون کرونا و حاشیه سازی‌های ناجوانمردانه دشمنان نمی‌تواند آن را از لوح سینه و ذهن و ضمیر مسلمانان محو کند.

کانون دانشگاهیان: مساله فلسطین تا حصول نتیجه نهایی در صدر مسائل امت اسلامی خواهد ماند

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اعلام کرد: مساله فلسطین تا حصول نتیجه نهایی همچنان در صدر مسائل امت اسلامی خواهد ماند و ماجراهای چون کرونا که حضور فیزیکی دل انگیز و میلیونی در حمایت آرمان‌های قدس را موقتا محدود کرده و هر گونه حاشیه سازی‌های ناجوانمردانه دشمنان خداستیز نمی‌تواند آن را از لوح سینه و ذهن و ضمیر مسلمانان محو نماید.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

" روز قدس روز اسلام است " امام خمینی (ره)

ده ها سال می گذرد و هنوز قبله اول مسلمانان در اسارت دژخیمان صهیونیستی است. هنوز فرزندان فلسطین آواره و بی خانمان‌اند و دزدان چکمه پوش و قداره بند بر سرزمین آنان شهرک‌های جدید می سازند.
هنوز صاحبان اصلی فلسطین در سرزمین خود با ترس و وحشت از ترور و ربوده شدن و گسیل به شکنجه گاه‌های مخوف جانیان و قاتلان مردم مظلوم و امثال آن زندگی می کنند. محاصره و تحریم اقتصادی به عنوان ظالمانه ترین ابزار علیه آزادی خواهان اعمال می شود.

اینک حکام زبون و بی‌شخصیت عرب به خاطر حفظ تاج و تخت با همه بی آبرویی به زیر بیرق کفر و هژمونی سلطه پناه برده اند و با عوض کردن جای دوست و دشمن به رغم مخالفت اکثریت قاطع امت اسلام برای عادی سازی روابط با رژیمی جعلی و غاصب هروله کنان از هم سبقت می گیرند.

"معامله ننگین قرن" نماد سرسپردگی و تمرد این خائنان سست عنصر نسبت به اصل مستحکم و خدشه ناپذیر قرآنی "نفی سبیل" است.

پیاده‌ها و سوار نظام اردوگاه شیطان جمع شده اند تا با تزیین زشتی ها و وعد و وعیدهای فریبنده حقیقت میدانی را مقهور جنگ هیبریدی سخت و نرم و طوفان رسانه ای خود سازند اما غافلند که " (یُرِیدُونَ لِیُطۡفِـُٔوا۟ نُورَ ٱللَّهِ بِأَفۡوَ ٰ⁠هِهِمۡ وَٱللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِۦ وَلَوۡ کَرِهَ ٱلۡکَـٰفِرُونَ) الصف 8] .

جبهه مقاومت اسلامی به پشتوانه سوابق و کارنامه درخشان خود ثابت کرده است همان گونه که سوریه ، عراق و یمن را از دهان اژدهای سیری ناپذیر استکبار جهانی و شیطان بزرگ بیرون کشید و معادلات میدان را به یمن اراده و ایمان و روحیه جهادی قوای اسلام ناب تغییر داد صحنه های جاری در سرزمین های اشغالی را نیز متحول خواهد ساخت.

اطمینان داریم که همت پولادین سربازان غیور مقاومت چون همیشه خواب را بر چشمان دزدان کودک کش صهیونیستی حرام خواهد کرد و این مبارزه را پایانی جز پاره شدن پرده شب و گسست زنجیرها و حصول نصر و ظفر نهایی برای مومنان تقوا پیشه متصوَر نیست.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس ضمن تاکید بر آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، امام راحل، خمینی کبیر (ره) و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی اعلام می دارد مساله فلسطین تا حصول نتیجه نهایی همچنان در صدر مسائل امت اسلامی خواهد ماند و ماجراهای چون کرونا که حضور فیزیکی دل انگیز و میلیونی در حمایت آرمان های قدس را موقتا محدود کرده است و هر گونه حاشیه سازی‌های ناجوانمردانه دشمنان خداستیز نمی‌تواند آن را از لوح سینه و ذهن و ضمیر مسلمانان محو نماید.

ما مطمئنیم که شجره طیبه آبیاری شده از خون پاک هزاران مجاهد پاکباخته و در راس آنان شهید قدس سردار اسطوره ای اسلام حاج قاسم سلیمانی و والاتبارانی چون عماد مغنیه، فتحی شقاقی و دیگران عاقبت کار به بار خواهد نشست و کویر ظلمت زده روزگار را در سایه نابودی گردنکشان و سیاه اندیشان به گلستان صلح و سلام ساکنان اصلی فلسطین مبدل خواهد ساخت.

سلام بر فلسطین و قدس شریف و سلام بر همه آزادی خواهانی که مبارزات حق محورانه مردم این دیار مقدس را با هر توشه و توان ممکن یاری و همراهی می کنند . ما مطمئنیم قدس به دامن صاحبان اصلی اش باز می گردد . " انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا "

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن