اقتصادی

کاهش دکل های نفت و گاز آمریکا برای برای پانزدهمین هفته متوالی

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۶:۲۳ کاهش دکل های نفت و گاز آمریکا برای برای پانزدهمین هفته متوالی

شرکت های انرژی آمریکا باز هم آمار دکل های فعال نفت و گاز طبیعی این کشور را برای پانزدهمین هفته متوالی کاهش دادند و این رقم رکود کاهشی جدیدی ثبت کرد.

کاهش دکل های نفت و گاز آمریکا برای برای پانزدهمین هفته متوالی

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، علی رغم افزایش قیمت نفت، شرکت های انرژی آمریکا باز هم تعداد دکل های فعال نفت و گاز طبیعی این کشور را برای پانزدهمین هفته متوالی کاهش دادند و این رقم رکود کاهشی جدیدی ثبت کرد.

هفته متوالی کاهش یافته و باز هم رکود کاهشی زده است.

بر اساس آمار بیکر هیوز، بزرگ ترین شرکت خدمات نفتی آمریکا که آمارش به سال 1940 باز می‌گردد، شمارش تعداد دکل های فعال نفت و گاز آمریکا به عنوان شاخص اولیه تولیدات آتی در هفته منتهی به 14 آگوست، 3 دکل کاهش یافت و به رکود 244 که کمترین تعداد در تاریخ آمار ثبت شده است، رسید.

در مدت مشابه سال گذشته، تعداد دکل های فعال 691 دکل بود که امسال 74 درصد کمتر است.

بر اساس این آمار، تعداد دکل های نفتی 4 دکل کاهش یافت و به 172 دکل رسید که کمترین تعداد از جولای 2005 به شمار می رود. تعداد دکل های گازی یک عدد افزایش یافت و به 70 دکل رسید.

هرچند قیمت نفت آمریکا از ابتدای سال به علت شیوع کرونا، حدود 31 درصد از ارزش خود را از دست داده است اما قیمت قراردادهای آتی نفت آمریکا در 4 ماه گذشته به علت امید به بهبود اقتصادی در جهان و افزایش تقاضا برای انرژی، 123 درصد افزایش ارزش داشته و به 42 دلار در هر بشکه رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن