اجتماعی

کاهش 11 درصدی مراجعان سرپایی مبتلا به کرونا/ضدعفونی حوزه‌های کنکور

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ – ۲۳:۱۲ کاهش 11 درصدی مراجعان سرپایی مبتلا به کرونا/ضدعفونی حوزه‌های کنکور

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از کاهش ۱۱ درصدی در تعداد مراجعان سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به مراکز بهداشتی خبر داد و گفت: سازمان مدیریت پسماند شهری و آتش نشانی، آمادگی کامل خود را ضد عفونی مراکز برگزاری آزمون‌ها اعلام کرده‌اند.

کاهش 11 درصدی  مراجعان سرپایی مبتلا  به کرونا/ضدعفونی حوزه‌های کنکور

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا زالی،رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: استان تهران کماکان به لحاظ شیوع کرونا در شرایط قرمز است.
وی با اشاره به همجواری استان البرز با تهران از وضعیت هشدار و شرایط قرمز این استان خبر داد و افزود: طبیعتا به دلیل تراکنش این استانها شیوع کرونا (corona ) در هفته‌های پیش رو همچنان ادامه خواهد داشت.
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در ۲۴ ساعتی که گذشت تعداد بیماران جدیدی که در بیمارستان‌های استان تهران با تشخیص کرونا بستری شده‌اند در بخش‌های عادی ۴۰۲ بیمار و در بخش‌های ویژه به ۱۳۳ بیمار رسیده است.
زالی ادامه داد: سهم مراجعان جدید سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی با تشخیص کووید ۱۹ که نیاز به بستری داشته‌اند ۸.۴ دهم درصد بوده و از این تعداد سهم افرادی که نیاز به بستری در بخش آی سی یو داشته‌اند نیز ۲۴ درصد گزارش شده است.
وی تاکید کرد: این آمار در مقایسه با هفته گذشته بیانگر این است که مجموعا کاهش هفت درصدی در مبتلایان کرونایی را شاهد بوده‌ایم.
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به افت محسوس مراجعان سرپایی مشکوک و یا مبتلا به کرونا به مراکز بهداشتی از کاهش ۱۱ درصدی در این بخش خبر داد.
زالی بر ضرورت استمرار تمدید محدودیت‌های تردد خصوصا در حوزه کارمندی تاکید کرد و گفت: به نظر می‌رسد تمدید محدودیت‌ها و استفاده از فضای دورکاری حداقل تا اواسط شهریور ضروری باشد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون‌های کنکور ۹۹ اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهری با همراهی سازمان آتش نشانی، آمادگی کامل خود را با هدف اجرای فرآیندهای ضد عفونی مراکز
برگزاری آزمون‌ها اعلام کرده‌اند تا سلامت داوطلبان در بالاترین سطح تضمین شود.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن