سیاسی

کدخدایی: تلاش شورای نگهبان اعمال نظارت بی‌طرفانه بر مبنای عدالت در انتخابات ۱۴۰۰ است

سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ – ۰۲:۲۳ کدخدایی: تلاش شورای نگهبان اعمال نظارت بی‌طرفانه بر مبنای عدالت در انتخابات ۱۴۰۰ است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: عوامل شورای نگهبان در انتخابات پیش‌رو باید با بی‌طرفی و بر مبنای عدالت به وظیفه مهم و خطیر نظارت بر انتخابات به نحو احسن عمل کنند تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و سلامت باشیم.

کدخدایی: تلاش شورای نگهبان اعمال نظارت بی‌طرفانه بر مبنای عدالت در انتخابات ۱۴۰۰ است

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، جلسه مدیران استانی شورای نگهبان پیش از ظهر امروز دوشنبه (۱۲ آبان ۱۳۹۹) با حضور سیامک ره‌پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگو و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان و صادقی مقدم معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان برگزار شد.

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در ابتدای سخنان خود با تبریک ولادت با سعادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) ایام ۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) و روز دانش‌آموز را گرامی داشت.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: در انتخابات پیش‌رو مدیران مراکز استانی و همچنین کارمندان و عوامل شورای نگهبان باید سعی کنند بدون جهت‌گیری سیاسی، با بی‌طرفی و بر مبنای عدالت به وظیفه مهم و خطیر نظارت بر انتخابات به نحو احسن عمل کنند تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و سلامت باشیم.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: برای انتخابات آینده که شاید هنوز با کرونا درگیر باشیم بعضی از پیش‌بینی‌ها و اقدامات باید انجام شود تا شاهد یک انتخابات خوب و صحیح باشیم و بار کرونا را کم‌تر کنیم.

کدخدایی درباره احتمالات مطرح شده از برگزاری تمام مراحل ۲۵ گانه انتخابات ۱۴۰۰ به صورت الکترونیک خاطرنشان کرد: درخصوص بحث انتخابات الکترونیکی مسائلی مطرح شده که باید در این باره هم تصمیم‌گیری شود تا انتخاباتی سالم را شاهد باشیم و هم سلامتی مردم رعایت شود.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن