اجتماعی

کشف بیش از یک‌هزار میلیارد کالای قاچاق/دستگیری 900 قاچاقچی و توقیف 415 خودرو

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۴:۰۴ کشف بیش از یک‌هزار میلیارد کالای قاچاق/دستگیری 900 قاچاقچی و توقیف 415 خودرو

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از یک هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دو هفته اخیر خبر داد.

کشف بیش از یک‌هزار میلیارد کالای قاچاق/دستگیری 900 قاچاقچی و توقیف 415 خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از یک‌هزار و 306 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طـرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی دو هفته گذشته خبر داد.

سردار "محمدرضا مقیمی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و نظارت و واپایش انبارها و محل‌های دپــوی کالا به منظور تشدید برخورد با پدیده شوم قاچاق و در راستای اجرای مأموریت های پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر پیش بینی، پیشگیری، مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و ارز طی دو هفته گذشته در سطح کشور اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در این طرح بیش از سه میلیون و 840 هزار قلم انواع کالای قاچاق به همراه 553 هزار و 496 لیتر انواع سوخت و مشتقات نفتی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از یک هزار و 306 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا 415 دستگاه انواع خودرو توقیف، 900 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل تعزیرات حکومتی در استان ها شدند.

سردار مقیمی با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با قاچاق کالا و سایر جرایم اقتصادی از مردم خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز اقتصادی بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن