اقتصادی

کشف ذخایر آب زیرزمینی غیرمتعارف در دستور کار وزارت نیرو/ هنوز به نتیجه رضایت‌بخشی نرسیده‌ایم

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۴:۳۰ کشف ذخایر آب زیرزمینی غیرمتعارف در دستور کار وزارت نیرو/ هنوز به نتیجه رضایت‌بخشی نرسیده‌ایم

وزیر نیرو در ارتباط با برنامه‌های این وزارتخانه در ارتباط با ذخایر آب زیرزمینی غیرمتعارف، گفت: فعالیت در زمینه آب‌های زیرزمینی غیرمتعارف بعنوان یک زمینه اکتشافی در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.

کشف ذخایر آب زیرزمینی غیرمتعارف در دستور کار وزارت نیرو/ هنوز به نتیجه رضایت‌بخشی نرسیده‌ایم

رضا اردکانیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به وجود ذخایر آب زیرزمینی غیر متعارف در شرق کشور، گفت: در حال حاضر به همراه معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری در حال تحقیق بر روی وجود منابع آب زیرزمینی غیر متعارف در کشور هستیم.

وزیر نیرو در ارتباط با نتایج بدست آمده در این حوزه عنوان کرد: تا کنون هیچ نتیجه مورد رضایت وزارت نیرو و معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری در حوزه ذخایر آب زیرزمینی غیرمتعارف به دست نیامده است.

*اکتشاف ذخایر آب زیرزمینی نامتعارف در دستور کار وزارت نیرو

اردکانیان، در تشریح اولویت‌های وزارت نیرو در زمینه تحقیق بر روی ذخایر آب‌های زیر زمینی غیر متعارف، بیان کرد: فعالیت در زمینه آب‌های زیرزمینی غیر متعارف به عنوان یک زمینه اکتشافی در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.

گفتنی است، ذخیره آب زیرزمینی نامتعارف، به ذخایری اطلاق می‌شود که استحصال و استفاده از آن به روش‌های سنتی قابل انجام نبوده و نیازمند شیوه‌های پیشرفته حفاری است.

همچنین اکتشاف این ذخایر آب زیرزمینی دشوار تلقی شده و نیازمند تکنولوژی‌های پیچیدۀ اکتشافی است. چندی پیش نیز خبر کشف این ذخایر در شرق کشور به گوش رسید اما تاکنون هیچ مقام رسمی در کشور به جزئیات اکتشاف و استفاده از منابع آب زیرزمینی نامتعارف اشاره نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن